برگزیده ها
نگارش «سلمان» به حدی جذاب است که دلم نمی خواهد تمام شود

مازندمجلس: مجموعه «سلمان» به نویسندگی داود میرباقری و امرالله احمدجو کماکان ادامه دارد و در حال جرح و تعدیل است.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از برنا، امرالله احمدجو نویسنده‌ای که دیالوگ‌های سریال «سلمان» را می‌نویسد در گفتگو با برنا درباره این پروژه گفت: وظیفه‌ای که من در این پروژه دارم نگارش دیالوگ‌ها است البته پیش‌تر داود میرباقری فیلمنامه را به طور کامل نوشته و من در نوشتن گفتگوها به آن‌ها کمک می‌کنم.

احمدجو ادامه داد: ناگفته نماند که این کار هم بارها تمام شده اما همچنان صیقل داده می‌شود و سعی می‌کنیم تا آنجایی که ممکن است آن را بهتر و بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند قسمت برای این مجموعه در نظر گرفته شده است گفت: این فیلم‌نامه را آقای میرباقری در 40 قسمت در نظر گرفته است. ضمن اینکه در نگارش دیالوگ‌ها به طور مستقیم با آقای میرباقری در ارتباط هستیم. البته این کار تنها به عهده من نیست و دو نویسنده دیگر هم به طور جداگانه در نگارش این داستان ما را یاری می‌کنند. پس از اتمام کار ما هرکدام نوشته هایمان را به داود میرباقری تحویل می‌دهیم و او خودش شکل نهایی را طراحی و استخراج می‌کند.

کارگردان «روزی روزگاری» ادامه داد: ما سه نفر مستقل از یکدیگر کار می‌کنیم من نیز دقیقا نمی‌دانم آن دو نفر چه کسانی هستند و در این باره سوالی نکرده‌ام. اما آقای میرباقری هر سه نفر ما را آزاد گذاشته تا با سلیقه خودمان کار را طراحی کنیم زیرا این کار می‌تواند تنوعی در گفتگوها ایجاد کند و د رنهایت به یک انتخاب خوب منجر شود. به هر حال ما برای این کار با هم مشورت و گفتگوهایی زیادی داشته و داریم.

او افزود: ظاهرا پیش‌تولید کار آغاز شده است اما این که در چه مرحله‌ای هستند من نمیدانم. هر چه پیش‌تولید بیشتر زمان ببرد و من زمان بیشتری در اختیار داشته باشم می‌توانم با دقت و حساسیت بیشتری گفتگوها را بنویسم. در خصوص اینکه تا چه تاریخی می‌توانیم کار را تحویل دهیم من با صداوسیما کاری ندارم و فقط با داود میرباقری صحبت می‌کنم.

امرالله احمدجو در پایان گفت: من فعلا هیچ کاری دیگری ندارم زیرا این کار حسابی مرا مشغول کرده و انقدر دلنشین است که دلم نمی‌خواهد تمام شود. نگارش «سلمان» برایم بسیار سرگرم کننده و لذت بخش بود طوری که در این مدت تمام تمرکزم را روی این پروژه گذاشتم.
میرباقری نگارش پروژه گفتگوها احمدجو سلمان تحویل اینکه طراحی ندارم بیشتری پیش‌تولید گرفته ادامه البته دیالوگ‌ها امرالله نوشته می‌کنم می‌کنیم