برگزیده ها
گپ‌وگفتی با بانوی دستفروش خیابان انقلاب/ خرید کتاب‌های دستفروش از سوی مدیرعامل خانه کتاب
مازندمجلس: گپ‌وگفتی با بانوی دستفروش خیابان انقلاب/ خرید کتاب‌های دستفروش از سوی مدیرعامل خانه کتاب به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) احمد مسجدجامعی به همراه اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور در کتابفروشی چتر کتاب‌های «صدسال تنهایی» و «چوب نروژی» را خریداری کرد.
 
کتابفروشی‌های پیشگام، بیدگل، اطلاعات و خوارزمی میزبان کتابگردان شدند.
 
اهالی فرهنگ و نشر در ادامه آیین کتابگردی از کتابفروشی‌های پیشگام، بیدگل، اطلاعات و خوارزمی در راسته خیابان انقلاب بازدید کردند.
 
مسجدجامعی در جریان این بازدید در کتابفروشی اطلاعات کتاب «حافظ معنوی» اثر استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی را تورق کرد.
 
مسجدجامعی و غلامی‌جلیسه با حضور در کتابفروشی خوارزمی به دغدغه‌‌های مسئولان آن پاسخ گفتند در این کتابفروشی نیز کتاب «میراث پهلوانی» مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گرفت.
مسجدجامعی کتاب «یادمان صمد» را از کتابفروشی خوارزمی خریداری کرد.

گپ و گفت با یکی از دستفروشان خیابان انقلاب از حاشیه‌های دیدنی و جذاب برنامه کتابگردی در خیابان انقلاب بود. در این مسیر غلامی‌جلیسه تمام کتاب‌های این بانوی دستفروش را به مناسبت روز کتابگردی خریداری کرد.

در این بازدید مهرشاد کاظمی و برزین ضرغامی، رئیس و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر و استان تهران مسجدجامعی را همراهی کردند.
کتابفروشی خوارزمی انقلاب خیابان اطلاعات کتابگردی دستفروش خریداری کتاب‌های مسجدجامعی بازدید غلامی‌جلیسه  مسجدجامعی مسئولان پیشگام بانوی بیدگل فرهنگ