برگزیده ها
مازندمجلس:?ه گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌همراه مجید غلامی جلیسه؛ مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب، محمود آموزگار؛ رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و هیات همراه از کتابفروشی نشر باغ بازدید کرد.
 
سیدعباس صالحی در این بازدید پای صحبت کوروش کارآگاهی؛ مدیر کتابفروشی و انتشارات نشر باغ نشست.
 
کوروش کارآگاهی در این دیدار گفت: از سال 73 که از مجموعه نشر چشمه جدا شدم این کتابفروشی و نشر را راه‌اندازی کردم و حدود 20 سال است که مشغول کار فرهنگی در این کتابفروشی هستم. البته تجربه کتابفروشی من به‌سال 59 برمی‌گردد.
 
او ادامه داد: این روزها بیشتر مشغول کار در کتابفروشی هستم و کمتر به چاپ کتاب می‌پردازم چرا که بازار نشر این روزها رونق چندانی ندارد البته من فراز و فرودهای بسیاری را در حوزه نشر دیده‌ام و این چیزی کاملا عادی است و مطمئنم این شرایط به‌زودی بهبود می‌یابد.
 
مدیر کتابفروشی نشر باغ در توضیح فعالیت‌های این کتابفروشی گفت: هر کتابفروشی براساس دیدگاه خود به فروش کتاب‌های یک حوزه می‌پردازد اما ما در این کتابفروشی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنیم. اگر از رمان داستان که حوزه عمومی است چشم‌پوشی کنیم فلسفه، سیاست و کتاب‌های حوزه‌ تاریخ در این کتابفروشی مشتریان خاص خودش را دارد.
 
در پایان این دیدار سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه‌کتاب و محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اقدام به خرید برخی از کتاب‌های موجود در کتابفروشی کردند.
کتابفروشی کتاب‌های فرهنگ دیدار صالحی ارشاد اسلامی بازدید تهران مشغول البته کتابفروشان روزها خانه‌کتاب غلامی سیدعباس مدیرعامل محمود اتحادیه ناشران