برگزیده ها
دشمنان هر کاری علیه ما کردند، قوی‌تر شدیم/ ایران نشان داد کارهای نشدنی با ولایتمداری شدنی است

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: به قول سردار سلیمانی هر فشاری را آوردند اما هر تهدید یک فرصت جدید است. اینها با جنگ و ایجاد آشوب و مجهز کردن گروهک‌ها و ترور علیه ما هر کاری را انجام دادند ولی ما قوی‌تر شدیم و آنها ضعیف‌تر و ما پیش رفتیم و آنها پس رفتند.

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: به قول سردار سلیمانی هر فشاری را آوردند اما هر تهدید یک فرصت جدید است. اینها با جنگ و ایجاد آشوب و مجهز کردن گروهک‌ها و ترور علیه ما هر کاری را انجام دادند ولی ما قوی‌تر شدیم و آنها ضعیف‌تر و ما پیش رفتیم و آنها پس رفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به متلاشی شدن پایگاه‌های داعش در سوریه و عراق گفت: یکی از مهمترین مسائل امیدوارکننده که این روزها اتفاق افتاد و نشانه استمرار لطف خدا و نصرت الهی است، متلاشی شدن شجره خبیثه داعش بود که در واقع شکست ذلت‌بار مادر ناپاک آن یعنی صهیونیست بین‌الملل استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی است. عجب بدتخمی  در رحم عربستان و مزدوران دیگرشان کاشتند و عجب ثمری بود که در عالم بشریت ایجاد تشویش، ناآرامی و ناامنی کرد.

ایران نشان داد کارهای نشدنی با ولایتمداری شدنی است

وی با اشاره توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران و جهان اسلام اظهار داشت: خواب‌های زیادی برای جهان اسلام و انقلاب دیده بودند. بعد از شکست در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۵۱ روزه، اسرائیلی که شاخ استکبار و جهان عرب بود و جهان عرب در شش روز جنگ به عقب رانده بود و اعراب نتوانسته بودند هیچ کاری بکنند، خدا در ایران انقلاب کرد و پرچم بیداری اسلامی را در دست ولی فقیه داد و ایران نشان داد کارهای نشدنی با ولایتمداری، اخلاص، انسجام، ایمان و جهاد شدنی است و سحرها باطل شد.

مشاور رئیس قوه قضاییه ادامه داد: قدرتی که جهان عرب شش روز مقابلش داوم نیاورده بود، جمعیت کمی در جنوب لبنان با جهاد و شهادت آنچنان شکست توام با ذلتی بر این چرثومه تکبر و خباثت وارد کرد که طعم تلخش استخوان‌های استکبار را تحت تاثیر قرار داد و این اتفاق، برای آنها فرامونش نشدنی بود.

دشمنان هر کاری علیه ما کردند، قوی‌تر شدیم

صدیقی با اشاره به شکست‌های رژیم صیهونیستی در غزه تصریح کرد: در مسئله غزه عربیت نبود بلکه جهاد بود، حرکت درست هدایت شده با علم و تقوا بود. وقتی دیدند نقشه‌های دیرینه‌شان نقش بر آب می‌شود توطئه‌های متعددی را در دستورکار دادند. اینها فکر می‌کنند با انقلاب اسلامی و ایران روبرو هستند و به همین خاطر، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی می‌کنند اما خبر ندارند ما نیستیم. همانگونه که انقلاب پیامبر (ص) ما را قدرت‌های عصر و ابوجهل‌ها نتوانستند قطع کنند. قطع رابطه و محاصره کردند و هر فشاری را آوردند تا را جلویش را بگیرند اما نتوانستند.

وی سردار سلیمانی را مالک اشتر زمان خواند و به نقل از وی خاطرنشان کرد: به قول سردار سلیمانی هر فشاری را آوردند اما هر تهدید یک فرصت جدید است. اینها با جنگ و ایجاد آشوب و مجهز کردن گروهک‌ها و ترور علیه ما هر کاری را انجام دادند ولی ما قوی‌تر شدیم و آنها ضعیف‌تر و ما پیش رفتیم و آنها پس رفتند. 

ادامه دارد... 

نشدنی استکبار قوی‌تر انقلاب اینها آوردند صدیقی اشاره فشاری دادند ایجاد سلیمانی ولایتمداری کارهای سردار اسلام توطئه‌های خطبه‌های ادامه نتوانستند دشمنان اسلامی متلاشی ضعیف‌تر گروهک‌ها رفتیم رفتند تهران تهدید اتفاق