برگزیده ها
اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری جایزه ادبی یوسف برگزار شد

مازندمجلس: اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری جایزه ادبی یوسف با حضور مقامات لشکری و کشوری و اصحاب ادب و هنر در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری جایزه ادبی یوسف «داستان کوتاه دفاع مقدس»، به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی جانشین رییس ستاد ارتش، امیر سرتیپ گرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقامات لشکری و کشوری، همچنین مسعود امیرخانی دبیر این جشنواره و جمعی از نویسندگان و برگزیدگان هفتمین جشنواره جایزه ادبی یوسف عصر امروز چهارشنبه یکم آذر ماه ۹۶ در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

در آغاز این مراسم امیر سرتیپ گرامی ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه ربیع الاول و پیروزی نهایی مدافعین حرم در مقابله با عناد اسلام و مسلمین، همچنین با اظهار تاسف و همدردی با مصیبت دیدگان زلزله استان کرمانشاه، گفت: افتخار داریم داریم که با همت اصحاب قلم و برنامه ریزی در حوزه ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: این سازمان متعلق به تمام اقشار مردم بوده و سعی در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس برای نسل‌های جدید و جوانان دارد و کتب مختلف در سطح کشور را در این حوزه به چاپ رسانده است.

گرامی اظهار داشت: برای جلوگیری از تحریف اثار و ارزش‌های دفاع مقدس خود را موظف می‌دانیم که همواره در این حوزه نظارت داشته باشیم.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت‌های موثر این سازمان می‌توان به آثار، شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی داخلی و خارجی از جمله نمایشگاه فرانکفورت، کنگره شعر و کتاب سال دفاع مقدس و توانمندسازی نویسندگان و کارشناسان حوزه ادبیات اشاره کرد.

خبرگزارش رسا
ادبیات جشنواره سرتیپ جایزه گرامی هفتمین تاریخ اظهار داریم نویسندگان همچنین اسلامی سراسری برگزار مراسم فرهنگ اختتامیه