برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «مثلث استکبار، صهیونیست و ارتجاع از هر اقدامی برای مقابله با ایران استفاده کرد» گفت که توطئه آینده برای مقابله با عمق استراتژیک ایران خواهد بود لذا باید منتظر توطئه در مرزهای رژیم صهیونیستی باشیم.

مازندمجلس: حشمت‌الله فلاحت پیشه با اشاره به شکست داعش در سوریه و عراق گفت: این اولین بار است که جمهوری اسلامی ایران با افتخار اعلام می کند فرماندهی جنگی که با داعش داشته را تمام کرده و داعش شکست خورده است.
 این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ایران از زمانی فرماندهی جنگ با داعش را به دست گرفت که داعش به ۴۰ کیلومتری ایران رسیده بود و ایران از همان زمان عملیات مقابله با داعش را آغاز کرد البته در این بین مثلث استکبار، صهیونیست و ارتجاع شکل گرفت که نمی خواست ایران پیروز میدان شود.
وی همچنین اظهار کرد:  آمریکا برای انحراف مقاومت ائتلاف ضد داعش را شکل داد که موفق نشد چون هیچگاه مردمان سوریه فکر نمی کردند که با گروه های مختلف از داخل کشور خود مجبورند مقابله کنند.
وی با بیان اینکه «شکست داعش توسط ایران عمق استراتژیک ما را تقویت کرد» افزود: ما دارای دو مولفه بسیار مهم بینه دفاعی و عمق استراتژیک هستیم که با شکست داعش عمق استراتژیک ما اثبات شد. البته اگر مصیبت زلزله نبود باید برای این پیروزی جشن بزرگی گرفته می شد.
فلاحت پیشه در پایان گفت: توطئه آینده برای مقابله با عمق استراتژیک ایران است که باید منتظر توطئه ای باشیم که در مرزهای رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت.
استراتژیک مقابله توطئه فلاحت سوریه فرماندهی البته افزود استکبار انحراف مقاومت ائتلاف آینده آمریکا