برگزیده ها

مازندمجلس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اینکه برای پیشبرد اهداف اصولگرایی نیازمند یک حرکت قوی هستیم بر هیچ کس پوشیده نیست اما اینکه جمنا می‌تواند این حرکت گسترده و همه جانبه را انجام بدهد باید بحث و گفتگو شود که البته این موضوع نیازمند آسیب شناسی دارد.

مازندمجلس: حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه دانا؛ در خصوص آسیب شناسی احزاب اصولگرایی و راهبرد آنها برای انتخابات آتی اظهار داشت: حرکت جمنا در ابتدا برای هماهنگ کردن اصولگرایان به وجود آمد که البته دارای نکات مثبت و منفی در کنار هم بود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر این نکته که جمنا نیازمند یک بازنگری است عنوان کرد: باید مشخص شود پدیدآورندگان جمنا برای آینده آن چه سیاست هایی دارند؛ قطعاً جزو بدیهیات اولیه است که اگر کاری شکل گرفت در فرصت مناسب باید این کار بررسی شود و اشکالات گفته و برطرف شود.
وی ضمن اشاره به این نکته که جمنا از این موضوع مستثنا نیست عنوان کرد: همه کسانی که در جمنا زحمت کشیدند از آنجایی که جمنا به دنبال نگاه وسیع و گسترده به جریان اصول گرایی بود از قاعده انتقاد مستثنی نبوده و انتظار می رود در راستای بهبود عملکرد جمنا برنامه هایی داشته باشند.
حاجی بابایی عنوان کرد: جمنا تا حد زیادی توانست هماهنگی میان اصولگرایان را به خوبی انجام بدهد اما قطعاٌ نکات ضعفی هم داشت؛ امروز با بررسی هایی که شده است ضرورت وجود یک نگاه برون جمنایی و درون جمنایی بیشتر احساس می شود.
وی با بیان اینکه باید حرکت های تکمیلی برای جمنا انجام شود عنوان کرد: اینکه برای پیشبرد اهداف اصولگرایی نیازمند یک حرکت قوی هستیم بر هیچ کس پوشیده نیست اما اینکه جمنا می تواند این حرکت گسترده و همه جانبه را انجام بدهد باید بحث و گفتگو شود که البته این موضوع نیازمند آسیب شناسی است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه جلسات آسیب شناسی جمنا برگزار شده است عنوان کرد: دوستان در جمنا گرد هم جمع شده اند و بایستی در این جلسات تعریف مشترکی پیدا شود تا بتوانند به یک تصمیم قاطع برسند.
عنوان برنامه نیازمند اینکه کمیسیون اصولگرایان شناسی جلسات اصولگرایی بودجه البته موضوع جمنایی گسترده بررسی بابایی برگزار هستیم اهداف زیادی توانست پیشبرد هماهنگی گفتگو