برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - نماینده پاوه و جوانرود در تذکری شفاهی در جلسه امروز مجلس، به سخنان اخیر مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل تسنن زاهدان که در کلیپی علت زلزله کرمانشاه را گناه مردم آن منطقه خوانده بود، اعتراض کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، شهاب نادری خطاب به وی گفت: به جای پاک کردن اشک کودکان زلزله زده و کمک به مردم آسیب دیده، این چه حرفی است که شما گفته‎اید؟ در طول جنگ تحمیلی مردم کرمانشاه 9800 شهید داده و 900 تن مواد منفجره بر سر آنان ریخته شد. اینها به جرم کدام گناه بود؟
او که از مولوی عبدالحمید می‎خواست در حیطه مسجد محل خودش سخن بگوید تا امثال ریگی از آن محل در نیایند، ادامه داد: سخنان شما نه ریشه کارشناسی دارد نه ریشه دینی. در بیانات خود دقت کنید تا موجب آزار مردم نشوید. اگر علت زلزله گناه مردم باشد، پس مردم بم و ورزقان و رودبار و.... هم گناهنکار بودند که زلزله آمد؟
پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت خطاب به نادری گفت: نمایندگان سیستان گفتند که مولوی این کلیپ را تکذیب کرده است. باید این موضوع را مجددا بررسی کنیم.
گفتنی است نماینده پاوه و جوانرود در بخشی از نطقش خطاب به تابش رییس بنیاد مسکن خواستار تسریع در اسکان زلزله زدگان و تامین وسایل گرمایشی آنان شد و از وزیر نیرو هم خواست قیمت برق در این منطقه را ارزان کند تا مردم بتوانند از وسایل گرمایشی برقی استفاده کنند.
2727

 

 

زلزله مولوی وسایل گرمایشی نادری کرمانشاه عبدالحمید نماینده