برگزیده ها
اجرای طرح «پاییزه کتاب» در 11 کتابفروشی آستان قدس
مازندمجلس: اجرای طرح «پاییزه کتاب» در 11 کتابفروشی آستان قدس به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حسین سعیدی درباره اجرای طرح «پاییزه کتاب» در کتابفروشی‌های آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور، گفت: به‌نشر در راستای خدمات‌رسانی اجتماعی خود به آحاد جامعه و با توجه به دارا بودن فروشگاه‌های برتر استانی و نیز امکاناتی نظیر نرم‌افزار فروش، تجهیز به رایانه و دسترسی آسان به اینترنت در فروشگاه‌ها در این طرح شرکت کرده است.
 
وی با اشاره به این‌که طرح «پاییزه کتاب» در نمایندگی‌های فروش به‌نشر واقع در شهرهای تهران، درگز، شاهرود، بیرجند، گرگان و تربت حیدریه اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح همچنین در پنج فروشگاه‌ به‌نشر در مشهد مقدس شامل فروشگاه مرکزی واقع در خیابان امام خمینی(ره)، فروشگاه بلوار سجاد، فروشگاه خیابان خواجه‌ربیع، فروشگاه بلوار امامت و فروشگاه خیابان دانشگاه نیز اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل به‌نشر ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تمام کتاب‌های ثبت شده در سایت موسسه خانه کتاب به نشانی ketab.ir و موجود در این فروشگاه‌ها را با تخفیف 20 تا 25 درصدی در طرح «پاییزه کتاب» خریداری کنند.
 
سعیدی افزود: در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است. خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح «پاییزه کتاب» خریداری کند.
طرح «پاییزه کتاب» از دوم آذرماه سال جاری در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز و تا ۲۲ آذرماه در مراکز استان‌ها و دوم دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
 

 
 
پاییزه فروشگاه به‌نشر تخفیف خیابان کتابفروشی‌های کتاب‌های آذرماه خریدار خریداری فروشگاه‌ها کتابفروشی آستان سراسر اجرای بلوار