برگزیده ها

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین اخبار از پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون را تشریح کرد.

مازندمجلس: محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهدات بانک مرکزی برای پرداخت بدهی  سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری بیش از 200 میلیون، گفت: در آخرین جلسه‌ای که رئیس کل بانک مرکزی در مجلس و کمیسیون اقتصادی حضور یافته بود، اعلام کرد که روند پرداخت بدهی سپرده‌گذاران بیش از 200 میلیون تومان آغاز شده است.
به گزارش نامه نیوز وی با بیان اینکه دولت و مجلس عزم جدی برای پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری دارند، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی بین سران قوا با اهمیت موضوع بررسی چگونگی پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری، به خصوص کاسپین برگزار شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مردم و سپرده‌گذاران نیز می‌بایست نسبت به سپرده‌گذاری در مؤسسات اعتباری هوشیار باشند و فریب میزان سودهای بالا و خارج از عرف و آن چیزی که قانون تعیین کرده است را نخورند.
حسن‌نژاد ادامه داد: معتقدم میزان سود سپرده‌های بانکی باید در حدی باشد که به تورم در دیگر بازارها و به خصوص بازار مسکن ایجاد نکند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سوءمدیریت برخی مسئولان دولتی درباره موسسات اعتباری، از جمله کاسپین باعث شده که اعتقادات مردم زیر سوال برود.
اعتباری سپرده‌گذاران پرداخت مؤسسات کمیسیون اقتصادی میلیون میزان کاسپین حسن‌نژاد مرکزی