برگزیده ها

مازندمجلس: جانشین قرارگاه ثارالله گفت: هیتلر اگر کسی را اسیر می‌کرد نمی‌کشت، اما داعش به پشتوانه عربستان 1700 نفر را که به اسارت گرفته بود، یکجا سر برید و جگر آنها را به دندان کشید.

مازندمجلس: در واکنش به گزافه‌گویی‌های اخیر ولیعهد عربستان، گفت: عربستان هیتلر را هم روسفید کرده است، چنانچه بن سلمان، ترامپ و مسئولین رژیم صهیونیستی داعش را درست کردند که صد مرتبه بدتر از هیتلر بود.
به گزارش نامه نیوز جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه هیتلر می‌جنگید و در هنگام جنگ هم اگر کسی در برابر وی مقاومت می‌کرد همه را می‌کشت، خاطرنشان کرد: هیتلر اگر کسی را به اسارت می‌گرفت مانند داعش نمی‌کشت، اما داعش 1700 نفر از دانشجویان دانشگاه نظامی اسپایکر را که به اسارت گرفته بود، یکجا سربرید، جگر آنها را از سینه‌شان خارج کرد و به دندان کشید که هیتلر هم این کارها را نمی‌کرد.
وی تصریح کرد: این رفتارها نشان می‌دهد که خود وحشی‌گری آل‌سعود با هیتلر نه تنها فرقی ندارد، بلکه صد مرتبه هم از آن بدتر است.
کوثری اظهارات بن سلمان را نتیجه جوانی و تکبر وی برشمرد و بیان کرد: بن‌سلمان خیال می‌کند حالا که در سن جوانی به قدرت رسیده، این قدرت برای او ماندنی است و لذا روحیه تکبر، غرور و جنایتکاری در این فرد از همه جا قربانی می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه ولیعهد عربستان جنگ یمن را به راه انداخته و مردم مظلوم یمن را نزدیک به 20 ماه زیر بمباران قرار داده و مانع ارسال موادغذایی اولیه به آنها می‌شود، گفت: همه این موارد نشان دهنده خباثت این فرد و افرادی است که وی را تشویق می‌کنند و از جنایاتش حمایت می‌کنند.
جانشین قرارگاه ثارالله با تأکید بر اینکه تکبر و غرور بن‌سلمان سبب شده که اکنون ایران را متهم به کشورگشایی کند، اظهار کرد: ما از سرزمین خودمان دفاع می‌کنیم و در دفاع کردن هم به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که کوچکترین تصمیمی برای ما بگیرد و حتی یک وجب هم به خاک هیچ کشوری چشم‌داشت نداریم.
کوثری با بیان اینکه بن سلمان باید بداند جای پایش محکم نیست، گفت: در آینده نزدیک سرش آنچنان محکم به سنگ خواهد خورد و آنگاه متوجه می‌شود که سخنانش پایه و اساسی نداشته و فقط از روی خباثت این حرف‌ها را زده است.
جانشین قرارگاه ثارالله در پایان خاطرنشان کرد: ما در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادیم که هیچ‌گاه شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نخواهیم بود و دفاع کردن را برای خود واجب می‌دانیم.
هیتلر جانشین قرارگاه اینکه ثارالله عربستان سلمان جوانی بن‌سلمان خباثت کوثری نزدیک اشاره ولیعهد مرتبه خاطرنشان اسارت