برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه گفت: تاکنون توطئه‌های آمریکا و دشمنان به دلیل هوشیاری ملت‌های منطقه ناکام مانده است.

مازندمجلس:سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد جامع غدیر خم تهران درباره اینکه چرا امام 10 ماه قبل از شروع جنگ فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کرد، ادامه داد: امام می‌دانستند دشمنان انقلاب اسلامی بسیار خبیث هستند و خباثت آنها به گونه‌ای است که ما را رها نخواهند کرد؛ البته اینکه انقلاب اسلامی تاکنون پایدار مانده، براساس دو عامل اساسی رهبری و مردم ولایتمدار است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در جنگ نه تنها شجاعت خود را نشان داد بلکه خلاقیت خود را هم به نمایش گذاشت، افزود: در جنگ به دلیل شرایطی که وجود داشت امکان ارائه آموزش‌های تخصصی به بسیجیان نبود، اما بعدها همین بسیجی‌ها مانند شهید طهرانی مقدم که در سال 62 در عملیات خیبر یک موشک دست‌ساز ساخته بود توانستند موشک‌هایی از فاصله 650 کیلومتری به سمت مقر داعش پرتاب کنند و این موشک‌ها دقیق به اهداف اصابت کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) در ادامه اظهار کرد: اما این که امروز در سطح بین‌المللی برخی کشورها عنوان می‌کنند ایران به مبارزین انقلابی یمن موشک داده تا به سمت ریاض پرتاب کنند، دروغی بیش نیست.

سردار کوثری با بیان اینکه آنها بعد از این شکست، داعش را به وجود آوردند، ادامه داد: تشکیل داعش که تفکر وهابی هم دارد، باعث شد تا سوریه از ایران کمک بخواهد؛ لذا شهید حسین همدانی در سوریه مستقر شد و توانست بسیج مردمی را در این کشور راه اندازی کند و این در حالی بود که بسیاری از مناطق سوریه به اشغال داعش در آمده بود.

سردار کوثری ادامه داد: داعش در ابتدای اشغال عراق بسیاری از دانشجویان نظامی کشور عراق را در یکی از دانشگاه‌های نظامی کشت و این شیوه‌ای بود که از اسرائیلی‌ها آموخته بود؛ داعش از 78 کشور جوانانی را فریب داده بود و می‌خواست به زعم خود همانند دوران صدر اسلام خلیفه اول، دوم و سوم داشته باشد و در صدد هم بودند تا این را با تجزیه عراق و سوریه به سه بخش، محقق سازند.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها آدم‌هایی هستند که خوب پاپیون و کراوات می‌زنند، اما در جنایت دست هیتلر را از پشت بسته‌اند؛ نمونه اقدام جنایتکارانه آنان تربیت و آموزش ابوبکر البغدادی است.

صهیونیست ها اگر جنگ دیگری را رقم بزنند، از صحنه روزگار محو خواهند شد

همچنین مهر نوشت؛

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در صبحگاه مشترک یگان های برگزیده نظامی و انتظامی قم، از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی از حاکمیت اسلام در عصر جدید نام برد و تصریح کرد: هرچند صف آرایی دشمنان در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مقیاسی جهانی شکل گرفت تا نور اسلام را کم فروغ کند اما در اوج این نبرد نابرابر، ملت ایران و بسیجیان غیور با پوشیدن لباس جهاد عزت را رقم زده اند و امروز نیز لباس جهاد، لباس عزت ماست.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به الگوی موفق جهانی تبدیل شده تصریح کرد: دشمنان خدا برای مهار دامنه های قدرت این انقلاب تمام استعداد و ظرفیت خود را بکار بسته اند، اما گسترش سیال و پیش رونده این انقلاب بزرگ فتنه های جدید استکبار و صهیونیست علیه محور مقاومت را با شکست سنگین مواجه کرد.

وی با تأکید بر اینکه سرنوشت اقصی نقاط عالم اسلام به یکدیگر پیوند خورده است، تصریح کرد: با وحدت جبهه اسلام در ایران، عراق، سوریه، لبنان و ظرفیت های ارزشمند و گرانسنگ موجود در بسیج مردمی، تروریست های تکفیری سرانجام ذلت باری پیدا کردند.

سردار سلامی در پایان با تأکید بر اینکه پیروزی های بیشتری در راه است، گفت: رمز اصلی عظمت و قدرت ما تبعیت از ولی فقیه بوده و صهیونیست ها می دانند اگر جنگ دیگری را رقم بزنند، از صحنه روزگار محو خواهند شد.

29212

سردار اینکه اسلامی اسلام سوریه کوثری انقلاب ادامه صهیونیست تصریح بسیجیان نظامی دشمنان بزنند روزگار دیگری جمهوری تأکید ظرفیت جهانی سلامی خواهند بسیاری جانشین پرتاب می‌زنند تشکیل فرمانده امروز مردمی پاپیون عنوان اشغال