برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت:یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز به شهادت رسید.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردارگودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت:یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز به شهادت رسید.

سردار گودرزی در بیان جزییات بیشتر از حادثه افزود: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل و نگهداری سلاح مجاز وغیرمجاز توسط شخصی به هویت م. -ح و پس ازهماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل مورد نظر اعزام در حین بازرسی منزل شرور مسلح که خود را از دید مامورین مخفی کرده بود اقدام به تیر اندازی به سمت مامورین در صحنه کرد.

شهرستان سروستان، مامورین در عصر امروز به درب منزل شرور معروف به هویت م. -ح در یکی از محلات شهرستان سروستان مراجعه، که شرور به محض رویت مامورین بصورت مسلحانه با عوامل پلیس درگیر می‌شود.

دراین درگیری که با رشادت نیرو‌های پلیس همراه بود،شرور ناگزیر به فرار از راه پشت بام شد و درحین فرار بدون توجه به دستورایست، به سمت مامورین شلیک می‌نماید که ستوانسوم کمال کشاورزی جمعی پلیس آگاهی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل میگردد.

سردار گودرزی گفت: در ادامه درگیری مسلحانه و اقدام به فرار، شرور مورد اصابت گلوله مامورین قرارگرفته و به هلاکت رسید.

در بازرسی از منزل متهم تعدادی فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی از نامبرده کشف و ضبط شد.

سردار گودرزی با اعلام تسلیت شهادت این پلیس فداکار به نیرو‌های انتظامی، عموم مردم و بویژه خانواده شهید گفت:همرزمان و مدافعان حریم نظم و امنیت در سراسر استان فارس با نثار خون خود و تا پای جان حافظ امنیت شهروندان خواهند بود.

 


مامورین شهادت سروستان سردار شهرستان گودرزی درگیری انتظامی اصابت امنیت گلوله نیرو‌های اقدام استان بازرسی نگهداری مسلحانه