برگزیده ها

مازندمجلس: کیهان نوشت: عدم عمل به وعده‌های پنج سال قبل سلبریتی‌ها برای احداث خانه فرهنگ در مناطق زلزله‌زده شمال شرقی کشور با کمک‌های مردمی و مشخص نبودن چگونگی هزینه شدن این مبالغ، پرسش‌هایی را درباره کمک‌های مالی مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه که در اختیار سلبریتی‌ها قرار گرفته را نیز ایجاد کرده است.

مازندمجلس: در ادامه کیهان نوشت: 21 مرداد سال 91 زلزله‌ای حدودا شش ریشتری مناطق شمال شرقی کشور را لرزاند که خسارات مالی و جانی هم در پی داشت. در همان زمان هم جمعی از چهره‌های مشهور، ازجمله برخی از کارگردان‌ها و بازیگران سینما نیز کمپینی را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان راه‌اندازی کردند.
تابناک در گزارشی از نامعلوم بودن مقصد کمک‌های جمع‌آوری شده توسط سلبریتی‌ها در آن زمان خبر داده و نوشته است: ماجرا از این قرار بود که آن زمان، شماری از سینماگران مشهور کشورمان، چند روز را به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص داده و در نهایت اعلام کردند به دلیل رسیدگی دولتمردان و نهادهای موظف به زلزله‌زدگان و وعده‌ها و اقدامات ایشان برای تأمین نیازهای اولیه مردم زلزله‌زده، وجوه گردآوری شده را صرف تأسیس خانه فرهنگ در منطقه زلزله‌زده خواهند کرد. آرزویی که متأسفانه و در کمال ناباوری جامه عمل نپوشید.
غائله‌ای که هنوز با گذشت پنج سال از ماجرا، پایان نیافته است؛ هرچند دیگر ظاهرا بحث و مناقشه‌ای میان هنرمندان و نماینده مجلس در این خصوص جریان ندارد. سکوتی که با توجه به ساخته نشدن خانه فرهنگِ وعده داده شده، عجیب می‌نماید و به جهاتی ترسناک است.ترسناک از این رو که به تازگی بار دیگر زلزله در کشورمان خسارات فراوانی رقم زده، بار دیگر عده‌ای پیش‌قدم شده و کمک‌های مردمی را دریافت کرده‌اند و اکنون خبرهایی از شفاف‌ نبودن نحوه اختصاص این کمک‌ها به هموطنان کرمانشاهی به گوش می‌رسد.
کمک‌های مردمی جمع‌آوری زلزله‌زدگان کشورمان اختصاص زلزله‌زده ترسناک ماجرا سلبریتی‌ها خسارات مشهور کیهان کرده‌اند