برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: دیگر امیدی به یافتن جسد آخرین حادثه دیده رفتینگ در "چال دره" دزفول نیست.

مازندمجلس:

صادق سلامت در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: 29 تیرماه امسال اعضای گروه 19 نفری تور طبیعت گردی که از اهواز برای رفتینگ به منطقه چال دره دزفول آمده بودند، هنگام رفتینگ در رودخانه دز دچار مشکل شدند. در جریان این حادثه 14 نفر توسط اهالی منطقه از مرگ نجات یافتند و دو نفر در دقایق اولیه جان خود را از دست دادند. 

وی ادامه داد: سه نفر از جمله تور لیدر گروه نیز مفقود شدند که تلاش برای یافتن آنها آغاز شد. سرانجام بعد از 14 روز جنازه تور لیدر و پسر جوان پیدا شده و تنها جنازه مرد میانسال مفقود مانده بود. 

معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان افزود: جستجوها تا یک ماه هر رورز ادامه داشت اما هیچ ردی از این فرد پیدا نشد. در حال حاضر تیم امدادی مستقر در مطقه "علی کله" کار جستجو را انجام می دهد اما با توجه به گذشت 131 روز از حادثه به مظر نمی رسد جسد که در آب قرار دارد، سالم مانده باشد. البته ما جستجوی خود را در زمان های مختلف در منطقه انجام می دهیم. 

 

حادثه منطقه جنازه مانده مفقود ادامه یافتن رفتینگ