برگزیده ها
تاکید بر تفکیک وزارت راه از شهرسازی/ یک وزیر قادر بر کنترل وزارتخانه عریض و طویل نیست

مازندمجلس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تفکیک وزارت راه از شهرسازی تاکید کرد و گفت: یک وزیر با بخش‌های گسترده در حوزه راه و شهرسازی قادر به کنترل وزارتخانه عریض و طویلی همچون راه و شهرسازی نیست.

مازندمجلس:حسن خسته‌بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی وزارت راه و شهرسازی را وزارتخانه‌ای بسیار گسترده و پیچیده توصیف نمود و اظهار کرد: وزارت خانه راه و شهرسازی یکی از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌های کشور به جهت گستردگی هست که باید در ساختار آن بازنگری شود.

وی بر ضرورت تفکیک وزارت خانه راه از شهرسازی تاکید کرد و افزود: با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقم و باید این وزارت خانه به حالت قبلی برگردد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حوزه راه و شهرسازی را بسیار گسترده برشمرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی قادر نیست همه بخش‌های زیر بنایی وزارت خانه را اعم از ریلی، هوایی، زمینی، شهرسازی، مسکن، ساخت‌وساز ادارات، پروژه‌های آمایش سرزمینی، طرح تفضیلی شهرهای مختلف و غیره بپردازد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم کنترل وزارتخانه راه و شهرسازی توسط یک وزیر خاطرنشان کرد: یک وزیر نمی‌تواند با تعداد بسیار معاونینی که در یک وزارت خانه عریض و طویل فعالیت می‌کنند، کاملاً کنترل داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چابک شدن وزارتخانه راه و شهرسازی با تفکیک بخش راه از شهرسازی، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی با کمی تغییر باید به حالت اولیه خود برگردد تا بتوانند مدیریت بهتری در پروژه‌های عمرانی و نظارت بر پروژه‌ها سطح کشور داشته باشند.

ن

شهرسازی وزارت تفکیک وزارتخانه شورای اسلامی تاکید بسیار کنترل عمران اشاره پروژه‌های برگردد کمیسیون گسترده بندرانزلی