برگزیده ها
گزارش کمیسیون برنامه در خصوص اصلاح قانون بودجه ۹۶ با اولویت در دستور کار قرار گرفت

مازندمجلس: نمایندگان مردم در خانه ملت بررسی اولویت دار گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اصلاح قانون بودجه ۹۶ را تصویب کردند.

مازندمجلس: نمایندگان مردم در خانه ملت بررسی اولویت دار گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اصلاح قانون بودجه ۹۶ را تصویب کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بررسی با اولویت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اصلاح قانون بودجه ۹۶ را با ۱۴۷ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموعه ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

عبدالرضا مصری در خصوص این تقاضا گفت: از حضور مقام معظم رهبری و تمامی مسئولان دولتی، همچنین ارتش و سپاه پاسداران برای کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تشکر می‌کنم. سختی زلزله در یک کلام خلاصه نشده و اثر آن سال‌ها بر پیکر منطقه سایه می‌اندازد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم کرمانشاه یک بار دیگر و در زمان جنگ زندگی خود را از دست داده بودند و در حال حاضر نیز همان صحنه‌ها برای آنها تکرار شده است. به واسطه وقوع زلزله هزاران مجروح در سطح بیمارستان‌ها بستری شده و عده‌ای نیز قطع نخاع شده‌اند.

وی تأکید کرد: طرح کمیسیون برای کمک به زلزله زدگان در راستای اعطای ۴۰ میلیون وام به روستاییان و ۵۰ میلیون وام به شهرنشینان بود و مقرر شد سود تسهیلات وام از طرف دولت تأمین شود زیرا مراکز درمانی به طور صد درصد تخریب شده و مجتمع‌های آبرسانی نیز مشکلات زیادی پیدا کرده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواستی برای پرداخت یارانه سود مسکن برای ویرانی‌ها نیز صورت گرفت. کرمانشاه قبل از جنگ در تمامی حوزه‌ها رتبه نخست را داشت بنابراین این طرح کمیسیون آماده شده تا مردم این منطقه راحت‌تر بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند.

بودجه کمیسیون گزارش برنامه کرمانشاه شورای زلزله اسلامی اولویت اصلاح قانون میلیون منطقه بررسی نمایندگان تصویب نماینده تمامی