برگزیده ها
برگزاری چهار کارگاه تخصصی در نمایشگاه چاپ
مازندمجلس: برگزاری چهار کارگاه تخصصی در نمایشگاه چاپ به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ  و بسته‌بندی چهار کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی کاغذ،‌ چاپ و مدیریت رنگ برگزار خواهد شد.
 
نخستین نشست این کارگاه، چهارشنبه 22 آذر با موضوع «فرایند تولید ورق و شناخت کیفی آن» از ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه توسط مهندس علی حق‌پرست ارائه می‌شود.
 
همزمان با دومین روز این نمایشگاه،‌ پنجشنبه 23 آذر نیز کارگاه «تاثیر مدیریت رنگ بر بهره‌روی و چاپخانه‌ها» از ساعت 11 تا 13 توسط مهندس مانی نورایی اجرا خواهد شد.
 
همچنین دکتر مهدی منظورالاجداد در روز جمعه 24 آذر از ساعت 11 تا 13 کارگاه «کاغذشناسی در چاپ افست» و مهندس آرش نیک‌دست در روز شنبه 25 آذر، کارگاه «دنیای بازار مارکتینگ و فروش زیاد» دیگر کارگاه‌های این نمایشگاه را براگزار می‌کنند.
 
امسال نمایشگاه در 18 سالن برگزار می‌شود و سالن ۳۸b که از سالن‌های نوساز نمایشگاه است به وسعت چهار هزار و 500 متر و سالن ۵ به وسعت سه هزار و 500 مترمربع به مجموعه سالن‌های بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران افزوده شده است.
 
در این دوره 13 سالن بخش غربی در اختیار برگزارکنندگان قرار داده می شود، یادآور شد: در پاویون اروپا که امسال در سالن 38 نمایشگاه تهران قرار دارد، چاپخانه‌دارانی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، اتریش و فرانسه به تعامل و رایزنی با چاپخانه‌داران ایرانی می‌پردازند.
 
همچنین قرار است امسال برای نخستین بار، سه مسابقه در بخش پیش از چاپ، محصول و بسته‌بندی در حاشیه نمایشگاه برگزار شود که 2 مسابقه سالنامه برتر با رویکرد صادراتی و طراحی پوستر و یک مسابقه در بخش بسته‌بندی مقوایی با هدف حمایت از تولید داخلی امسال خواهد بود.
 
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران 22 تا 25 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 
نمایشگاه کارگاه بسته‌بندی تهران برگزار بین‌المللی مهندس مسابقه امسال چهارمین وابسته ماشین‌آلات تولید تخصصی مدیریت  همچنین سالن‌های