برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر گردشگری استرالیا از شاهزاده بریتانیا که به تازگی نامزد کرده، خواست تا برای گذراندن دوران ماه عسل به این کشور سفر کنند.

مازندمجلس:
به نقل از اسکای نیوز عربی، «استیو چیوبو» وزیر تجارت، سرمایه گذاری و گردشگری استرالیا از شاهزاده «هری» نوه ملکه بریتانیا دعوت کرد که پس از ازدواج با «مگان مارکل» بازیگر آمریکایی برای گذراندن ماه عسل به این کشور سفر کنند.
شاهزاده هری ۳۳ ساله هفته گذشته نامزدی خود را با «مگان مارکل» بازیگر آمریکایی ۳۶ اعلام کرد. این دو قرار است در ماه می سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کنند.
دعوت وزیر گردشگری استرالیا از شاهزاده بریتانیایی در راستای ترویج مزایای گردشگری استرالیا صورت گرفته است.
«چیوبو» امروز –پنجشنبه- اعلام کرد که نامه‌ای را به «کلارنس هاوس» مقر اقامت رسمی شاهزاده هری ارسال کرده و در آن چندین پیشنهاد برای برگزاری مراسم خداحافظی با مجردی و همچنین پیشنهاداتی در زمینه گذراندن ماه عسل ارائه کرده است.
در بیانیه وزارت گردشگری استرالیا آمده است؛ این کشور عنوان کرده که می‌تواند مراسمی کامل و مثال‌زدنی و ماه عسل بسیار زیبایی را برگزار کند.
وزیر استرالیایی تاکید کرد که به شاهزاده هری اعلام کردیم که استرالیا آماده همکاری با او و نامزدش برای برگزاری مراسمی مطابق میل آنها خواهد بود.
شاهزاده استرالیا گردشگری اعلام مراسمی گذراندن برگزاری مارکل چیوبو ازدواج بازیگر آمریکایی