برگزیده ها

مازندمجلس: مناطق آزاد و صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهم نامه با رویکرد حمایت از ایجاد صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر با مشارکت بخش خصوصی تفاهم نامه امضا کردند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، ایجاد صندوق های پژوهش و فناوری سرمایه گذاری (صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیرvc   )در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور و نیز حمایت از ایجاد صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر با مشارکت بخش خصوصی و صندوق نوآوری و شکوفایی (صندوق CVC )در مناطق آزاد از رویکردها و موضوعات اصلی و محوری این تفاهم نامه است.

برگزاری نشست های معرفی سرمایه گذاری جسورانه و صندوق های VC  و CVC در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، اولویت بندی در انتخاب مناطق آزاد جهت تشکیل صندوق های VC  و CVC، تعامل با سازمان های مناطق آزاد به منظور تشکیل صندوق های VC  و CVC در مناطق آزاد تجاری صنعتی، در اختیار نهادن اطلاعات مورد نیاز جهت انجام بررسی های لازم در اجرای موضوع تفاهم نامه، ارائه خدمات مشاوره ای دائمی به مجریان هر یک از صندوق های VC  و CVC به منظور رشد نیروی انسانی و تحقق کادر سازی و همکاری در نظارت دائمی بر عملکرد هریک از صندوق ها از جمله «تعهدات طرفین» در این تفاهم نامه است.

«مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «بهزاد سلطانی» رییس صندوق نوآوری و شکوفایی امروز (چهارشنبه) این تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.

صندوق مناطق تفاهم گذاری سرمایه تجاری نوآوری صنعتی شکوفایی همکاری دائمی تشکیل ایجاد منظور