برگزیده ها

مازندمجلس: دونالد ترامپ در دیدار با ولی‌عهد پادشاهی بحرین، ضمن «دوست» خطاب کردن ولی‌عهد، از اینکه منامه خود را متعهد به پیش بردن توافق‌ها به ارزش 9 میلیار دلار از آمریکا شامل خرید جنگنده‌های اف 16 کرده، تشکر کرد.

مازندمجلس: رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با ولی‌عهد بحرین، از اینکه این کشور حاشیه خلیج فارس خود را متعهد به پیش بردن توافق‌ها و معاملات به ارزش 9 میلیارد دلار با آمریکا کرده، تشکر کرد.
به گزارش نامه نیوز  سلمان بن حمد ال خلیفه ولی‌عهد پادشاهی بحرین، در کاخ سفید میهمان دونالد ترامپ بود تا با او درباره روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه دو کشور رایزنی کند.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار دوجانبه و در حضور خبرنگاران، با قدردانی از سفر ولیعهد بحرین به آمریکا و دیدارشان در کاخ سفید، او را «دوست» خطاب کرد.
ترامپ که از زمان آغاز ریاست جمهوری اش همواره به دنبال بستن قراردادهای اقتصادی با کشورهای متحد و شریک آمریکا در اقصی نقاط جهان بوده، 
در دیدار با ولی‌عهد بحرین از او به خاطر پیش بردن توافق‌هایی به ارزش 9 میلیار دلار با آمریکا تشکر کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر خود با انتشار فیلم این دیدار دوجانبه نوشت: «در جریان سفر ولی‌عهد، او در حال پیش بردن 9 میلیارد دلار توافق‌های تجاری از قبیل نهایی کردن خرید (جنگنده‌های) اف 16 است».
آمریکا بحرین دیدار ولی‌عهد دوجانبه ترامپ رئیس‌جمهور میلیارد ولیعهد