برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - نامه نیوز نوشت: میرتاج‌الدینی گفت: وقتی می‌گویم 39 سال کارنامه قابل قبولی نداشتیم، کجا را می‌گوییم؟ اگر عملکردهای اجرایی مد نظر است که شامل دولت و مجلس و شورای شهر و شهرداری، می‌شود؛ این درست نیست.

مازندمجلس:حجت السلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره ایده نواصولگرایی قالیباف گفت: هر طیفی در داخل جریان اصول‌گرا و در چارچوب های اصول و ارزش های انقلاب بخواهد وضعیت جدیدی را در جامعه ایجاد کند و بتواند نسل جوان و ظرفیت های جدیدی را جذب کند، با آن مخالف نیستیم. با حفظ اصول انقلاب و مکتب امام و رهبری، مسیرشان را دنبال کنند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا افزود: مطلب بعدی این‌که با ظرفیت سازی درون نیروهای انقلاب و درون اصول‌گرایی موافق هستیم، حالا هر کسی که باشد و این پرچم را بلند کند؛ حالا می‌خواهد این فرد آقای قالیباف باشد یا آقای جلیلی یا آقای محسن رضایی یا هر شخص دیگری باشد. اما این‌که بگویند طی 39 سال گذشته، کارنامه قابل قبولی نداشتیم، این نوعی خودزنی است و آن را قبول ندارم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم، گفت:بخشی از این جریان اصول‌گرا در دولت نهم و دهم بوده، بخشی در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده است و بخشی هم در شهرداری بوده که مدیریت دوازده ساله آن دست آقای قالیباف بوده است. وقتی می‌گویم 39 سال کارنامه قابل قبولی نداشتیم، کجا را می‌گوییم؟ اگر عملکردهای اجرایی مد نظر است که شامل دولت و مجلس و شورای شهر و شهرداری، می‌شود؛ این درست نیست؛ خودشان هم این را قبول ندارند. چراکه عملکرد خود آقای قالیباف به عنوان شهر طی دوازده سال گذشه در تهران، عملکرد قابل قبولی است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

میرتاج‌الدینی افزود: من فکر می‌ کنم انتقاد ایشان در حوزه سیاسی - فرهنگی است. ایشان شاید می خواهند بگویند، جریان اصول‌گرایی گفتمانی نداشته است که بتواند مردم را و رأی آنها را حفظ کند. و در پی ارائه گفتمان جدیدی هستند. من معتقدم که با حفظ اصول و ارزش های انقلاب و مکتب امام و رهبری، هرکسی هر ظرفیتی را که بتواند ایجاد کند، با آن مخالف نیستیم.

وی در پایان گفت: معتقدم علی‌رغم ایرادات و اشکالاتی که در هر دوره بوده است و نمی توانیم منکر آن شویم، کارنامه خدماتی اصول‌گرایان پربار است خصوصاً پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف.

 

29216

قالیباف انقلاب اصول‌گرا جدیدی قبولی کارنامه بتواند جریان سیاسی شورای گذشته اصول‌گرایی بگویند معتقدم دوازده این‌که شهرداری نداشتیم عملکرد ظرفیت میرتاج‌الدینی خودزنی پارلمانی معاون اسلامی ایجاد رهبری نیستیم مخالف انتقاد افزود