برگزیده ها
خودروی جدید بدون تست های ایمنی و کیفی به بازار وارد نخواهد شد

مازندمجلس: تهران- ایرنا- «محسن جهرودی» مدیرعامل سایپا، گفت: هیچ محصولی از این گروه خودروسازی بدون انجام تست های کیفی و ایمنی، طراحی و به بازار عرضه نخواهد شد.

مازندمجلس: به گزارش روز جمعه ایرنا از گروه سایپا، جهرودی افزود: نمی توانیم محصولی را تحت فشار و بدون تست های مهم کیفی و ایمنی، طراحی به سبد محصولات خود اضافه کنیم.
وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم محصولات جدیدمان در زمان زایش بمیرند و در این زمینه تلاش خود را برای انجام همه موارد کیفی در نظر خواهیم گرفت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قطعه سازان مهم ترین نقش را در کیفیت خودرو دارند، تصریح کرد: برای افزایش کیفیت نهایی خودرو باید ترتیبی اتخاذ شود که کنترل بیشتری بر ورود قطعات باکیفیت به سایت های تولیدی خودرو صورت پذیرد.
جهرودی یادآوری کرد: خدمات پس از فروش نیز یکی از مهمترین بخش هایی است که بر کیفیت خدمات و محصولات در اختیار مشتریان تاثیر پذیر خواهد بود و توجه به این بخش از جمله راهبردهای سایپا خواهد بود.
این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: تلاش ما ایجاد پرتفوی مناسبی برای ذینفعان و مشتریان سایپا است.
به گزارش ایرنا، پیشتر «رضا تقی زاده» معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا درباره شمارگان تولید (تیراژ) این گروه، گفته بود: از آغاز امسال تا تاریخ دهم مرداد ماه 224 هزار مشتری جدید برای خودروهای سواری ثبت نام کرده اند که 168 هزار مورد آنها مربوط به گروه سایپا و بقیه مربوط به سایر گروه های زیرمجموعه آن است.
وی افزود: برنامه تولید امسال سایپا دستیابی به فروش 240 هزار میلیارد ریالی است که تاکنون 92 درصد مطابق برنامه پیش رفته است.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام : @IRNAeco
اقتصام* 3065 *1368
تنظیم: محمد ملک دار *انتشار: خیراله شفیعی

اقتصاد

محسن جهرودي

سايپا

تست ايمني و كيفي

سایپا ایرنا کیفیت خودرو محصولات مشتریان امسال برنامه مربوط خدمات تولید خودروسازی ایمنی گزارش جهرودی افزود مدیرعامل