برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: رئیس دوره‌ای خانه احزاب تاکید کرد: دچار عقب‌افتادگی شدیم که عامل اساسی آن خودِ ما هستیم و برای توسعه‌یافتگی باید از یک مرحله به مرحله دیگر برویم و روابط خود را با جهان مدیریت کنیم و تخاصم را کاهش دهیم و نوعی رفاقت را با ملت‌ها برقرار کنیم تا به آن توسعه‌ای که نیاز داریم برسیم.

مازندمجلس:حسین کمالی صبح امروز در دومین کنگره حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران با اشاره به بحث تحزب در کشور گفت: هیچ‌گاه یک انتخابات براساس برنامه نداشته‌ایم تا بر آن اساس سیاست‌هایی که اعلام می‌کنیم و از مردم رای کسب کرده‌ایم را عملی کنیم و همیشه فردی یا سیاستی یا روشی را معرفی می‌کنیم اما برنامه‌ای که معطوف به توسعه شود ارائه نشده است.

مردم منتظر تحقق برنامه‌های ما هستند

وی با اشاره به دو انتخابات اخیر مجلس و شورای شهر اظهار داشت: در دو انتخابات اخیر مجلس و شورای شهر برنامه داریم و به مردم گفتیم اگر انتخاب شدیم این اهداف را در زمینه سیاست، اقتصاد و فرهنگ دنبال خواهیم کرد اما اکنون دو سال از مجلس شورای اسلامی گذشته و آنهایی که به وعده‌های ما رای دادند، منتظر محقق شدن آنها هستند.

نفی تحزب توسط روسای جمهور مطلوب نیست

رئیس دوره‌ای خانه احزاب  با اشاره به حزب‌گرایی در کشور بیان کرد: ‌کمتر رئیس‌جمهوری را از اول انقلاب تاکنون دیده‌ام که زمان انتخابات از احزاب کمک نگیرد و بعد از آن نگوید که حزبی نیست و فراجناحی عمل می‌کند. درست است که رئیس‌جمهور باید خود را در خدمت همه گروه‌های جامعه بداند اما اینکه اصل مطلب را نفی کند مطلوب نیست.

دچار عقب‌افتادگی شدیم

کمالی ادامه داد: دچار عقب‌افتادگی شدیم که عامل اساسی آن خودِ ما هستیم و برای توسعه‌یافتگی باید از یک مرحله به مرحله دیگر برویم و روابط خود را با جهان مدیریت کنیم و تخاصم را کاهش دهیم و نوعی رفاقت را با ملت‌ها برقرار کنیم تا به آن توسعه‌ای که نیاز داریم برسیم.

 

29216

انتخابات شورای مطلوب اشاره عقب‌افتادگی منتظر داریم مرحله می‌کنیم برنامه کمالی احزاب روسای جمهور