برگزیده ها

مازندمجلس: دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: من به شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتقاد دارم زیرا در این شورا فقط یک سری افراد جمع شدن و هیچ اهمیتی به احزاب داده نمی‌شود و رئیس دائمی دارد و این ریاست دوره‌ای هم نیست.

مازندمجلس:  مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  امروز (جمعه10 آذر) در دومین کنگره حزب هدا اظهار داشت: اینکه توسعه سیاسی در اولویت است یا توسعه فرهنگی، نظریه پردازان علوم سیاسی توسعه متوازن را بهترین توسعه می دانند.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: لازمه‌های توسعه سیاسی را می‌توان  مشارکت مردم در اداره حکومت، شایسته‌سالاری برای اداره حکومت ، پاسخگو بودن مسئولین و نظارت و نقد حکومت توسط مردم می‌توان دانست که تمام این کار ها از جمله از وظایف حزب است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سفری که از طرف کمیسیون امنیت ملی به هلند داشتیم واقعا تاسف خوردم که چرا ما در حقوق بین اللمل نخبه‌ای نداریم که بتوان به عنوان وکیل انتخاب کنیم و باید از وکلای خارجی برای دفاع از حق خود استفاده کنیم در حالی که وظیفه احزاب است که برای این مسائل افرادی را تربیت و آموزش دهند.
کواکبیان، عنوان کرد: ما اصلاح‌طلبان هم در بحث حزب ضعیف عمل کرده‌ایم  و اگر آن را قبول داشتیم فردی عمل نمی کردیم.
دبیر کل حزب مردم سالاری تصریح کرد: من به شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتقاد دارم زیرا در این شورا فقط یک مشت افراد جمع شدن  و هیچ اهمیتی به احزاب داده نمی شود و رئیس دائمی دارد و این ریاست دوره‌ای هم نیست.
کواکبیان عنوان کرد: ما یک طرح با عنوان پارلمان اصلاح طلبان را برنامه ریزی کرده ایم که قرار است در کنگره حزب مردمسالاری آن را مطرح خواهیم کرد.
توسعه کواکبیان عنوان شورای سیاسی حکومت طلبان داشتیم احزاب اداره اصلاح کنگره گذاری سیاست افراد دائمی نماینده تهران