برگزیده ها
گلایه امام جمعه تهران  از حقوق ۱۷ میلیونی برخی مدیران /آمریکا با دم شیر بازی نکند

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - خطیب نماز جمعه این هفته تهران درباره بررسی بودجه‌ سال آینده توسط نمایندگان مجلس گفت: اگر نمایندگان برای مدیران ۱۷ میلیون پول می‌گذارند برای کارگر که زحمت می‌کشد یکی، دو میلیون نگذارند. این کجایش عدالت است؟ این عدالت نیست. این مسئولیت‌ها، مسئولیت‌های الهی است. مواظب باشیم ظلوم و جهول نباشیم.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها،حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفتهتهران با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی گفت: این کنگرهباید علوم انسانی را دقیقا بررسی کند و هرکجا که با قرآن و اسلام منطبق نیست، حذفشود. این مسئله مهمی است. علوم تدریسی در دانشگاه و مدارس باید با قرآن و اسلاممنطبق باشند و مبادا چیز خلاف اسلام مورد عمل و سخن و تدریس قرار گیرد.

وی با یادآوری روز مجلس اظهار داشت: مدرس برای نمایندگان الگو است.مجلسیان باید در زهد، پاکی، شهامت، شجاعت و مقاومت در برابر دشمن از مدرس یادبگیرند. او در برابر رضاخان قلدر تا حد شهادت ایستاد. مسئولیت نمایندگان خطیر است.وضع قانون چیز کمی نیست. قانون باید مشکلات مردم، بیکاری، گرانی و فساد را ریشه‌کنیا حل کند.

اهم صحبت های او به نقل از خبرگزاری ها از این قرار است:

* نمایندگان در تصویب قانون بودجه باید توجه کنند، آنها باید اولویت‌هارا مدنظر قرار بدهند و اهم و مهم کنند. ممکن است بودجه‌ای برای کاری تصویب کنند کهخیلی هم مهم نیست اما در جایی، جان و آبروی مردم مطرح است که باید بودجه را برایاینجا گذاشت.

*اگر نمایندگان برای مدیران ۱۷ میلیون پول می‌گذارند برای کارگر که زحمت می‌کشد یکی، دو میلیوننگذارند. این کجایش عدالت است؟ این عدالت نیست. این مسئولیت‌ها، مسئولیت‌های الهیاست. مواظب باشیم ظلوم و جهول نباشیم. مبادا در این امانت ظلم کنیم و گرفتار جهلبشویم. مبادا مقام ولایت را نشناسیم، ارزشش را نشناسیم و درباره ولایتفقط شعار بدهیم.

*الحمدالله داعش نابود شد که این مسئله ساده‌ای نیست؛ قرآن می‌فرماید که باطل نابود می‌شود و اهل حق به میدان بیایند. مَثَل سخن حق، مانند درخت تنومندی است که ریشه در اعماق زمین دارد و ریشه‌ها به آسمان رفته که هیچ طوفانی قدرت متزلزل کردن این درخت تنومند را ندارد و باطل مانند بوته‌ای است که با اراده‌ای از ریشه جدا و دور انداخته می‌شود، خداوند وعده باطل شدن ریشه ظلم را داده است.

*باید به امریکا ثابت شود تا با دم شیر بازی نکند. امریکا بداند وبفهمد ایران حججی‌ها و سلیمانی‌ها دارد. البته نباید از دشمن غافل شد. دشمن ضربهمی‌بیند و به دنبال ضربه زدن از جای دیگری است.

* زلزله امتحان سختی است. هم زلزله‌زدگان و هم مردم امتحان دادند.مردم چه خوب امتحان دادند. کمک‌های شایانی کردند. ان‌شاالله خدا به آسیب‌دیدگانصبر و اجر عنایت کند. مسئولان نیز خوب عمل کردند. از فرماندهان سپاه و ارتش نیزتشکر می‌کنم. 

29216

نمایندگان قانون مبادا امتحان نابود نشناسیم دادند مانند عدالت امریکا تصویب اسلام انسانی مسئله برابر مدیران بودجه