برگزیده ها
تردید در اجرای تعرفه‌های جدید اینترنت از امروز/ سقف مصرف منصفانه و جداول تعرفه‌ها فردا نهایی می‌شود

مازندمجلس: شرکت‌های اینترنتی فردا جلسه‌ بررسی جداول تعرفه‌های جدید اینترنت نامحدود را در رگولاتوری خواهند داشت تا سقف مصرف منصفانه و جداول نهایی شود. علی‌رغم اعلام اجرای تعرفه‌های جدید از امروز اما عملا تعرفه‌ها پس از یکشنبه اجرا می‌شوند.

مازندمجلس: در حالی که معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز در توضیحاتی درباره شفاف‌سازی محاسبه سقف مصرف منصفانه یادآور شد: تعرفه‌های جدید از امروز (10 آذر) اجرایی می‌شوند، اما از سوی دیگر دیروز وزیر ارتباطات با اشاره به بررسی گرانی احتمالی در جداول شرکت‌های اینترنتی اعلام کرده بود که جداول شرکت‌ها توسط رگولاتوری بررسی می‌شوند و تا صبح روز یکشنبه موارد مردودی احتمالی اعلام خواهد شد.

همچنین پیگیری خبرنگار فارس درباره وضعیت جداول تعرفه‌های جدید شرکت‌های اینترنتی حاکی از این است که شرکت‌ها فردا شنبه در سازمان رگولاتوری جلسه بررسی جداول تعرفه‌ها را خواهند داشت و پس از آن سقف مصرف منصفانه و جداول آنها نهایی می‌شود.

بنابراین علی‌رغم اینکه گفته شده تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت نامحدود (غیرحجمی‌) از امروز اجرایی شده، اما به نظر می‌رسد عملا این تعرفه‌ها پس از روز یکشنبه 12 آذر اجرا خواهند شد.

ب

جداول تعرفه‌های بررسی تعرفه‌ها منصفانه امروز اینترنتی شرکت‌های احتمالی اعلام یکشنبه وزیر ارتباطات خواهند رگولاتوری شرکت‌ها درباره خبرنگار نهایی اینترنت فناوری اطلاعات اجرایی دیروز ارتباطات می‌شوند