برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایسنا نوشت:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های وزارتخانه متبوع خود در زمینه تجهیز و تقویت قدرت هوایی راهبردی کشور، اظهار کرد: برنامه مشخصی برای تولید یک کلاس هواپیمای سنگین رزمی داریم.

مازندمجلس:سرتیپ امیر حاتمی درباره برنامه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمینه تجهیز ناوگان نیروی هوایی، اظهار کرد: همانطور که در برنامه چهار ساله من آمده است، حتما یکی از اقداماتی که در این دولت دنبال خواهم کرد تقویت قدرت هوایی راهبردی است.

وی گفت: به لطف خدا امروز هم در هواپیماهای رزمی و هم در هواپیماهای آموزشی تجهیزات خوبی در اختیار داریم، همچنین برنامه مشخصی برای تولید یک کلاس هواپیمای سنگین رزمی داریم و در حال طراحی آن هستیم و فکر می‌کنم تا پایان این دوره به نقاط خوبی در این زمینه دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای خرید بالگرد و هواپیمای رزمی از کشورهای دیگر، خاطرنشان کرد: محدودیت‌هایی در خرید داریم، اما چنانچه فرصتی فراهم شود حتما از توان خارجی نیز استفاده می‌کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تولید داخل در بسیاری از موارد پاسخگوی نیازها است، اظهار کرد: در جاهایی که خودمان تولید داخلی نداشته باشیم از توان خارجی استفاده خواهیم کرد.

یک فرمانده ارتش: ساخت ناوشکن‌ها و حضور در آب‌های آزاد اقتدار دریایی ایران را به اثبات رساند
همچنین تسنیم نوشت:
امیر دریادار افشین تاشک بعد از ظهر امروز در آئین گرامیداشت هفته نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، اظهار داشت: امروز قدرت و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر آب‌های آزاد به نمایش درآمده است. نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان مانند گذشته با صلابت و قدرت بیشتر در سراسر آب‌های آزاد مشغول به فعالیت است.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان با اقتدار در آب‌های سرزمینی و آزاد نقش آفرینی می‌کند.

دریادار تاشک بیان داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عملیاتی خود بار دیگر حاکیمت و سیادت جمهوری اسلامی ایران بر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان را به اثبات برساند. این نیرو با ایثارگری‌های خود توانسته است در آب‌های آزاد پیام صلح و دوستی کشور را انتقال دهد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ساخت قطعات و ادوات موردنیاز، طراحی و ساخت شناور‌ها و ناوشکن‌ها از جمله ناوشکن جماران و حضور در آب‌های آزاد را تنها بخشی از اقتدار این نیروی توانمند دانست.

29214

نیروی دریایی آب‌های جمهوری اسلامی اقتدار اظهار امروز فرمانده تولید طراحی داریم هوایی ناوگان تقویت ناوشکن‌ها اثبات خواهیم دریادار همچنان قرارگاه سراسر سنگین هستیم درباره استفاده نیروهای راهبردی برنامه زمینه هواپیماهای پشتیبانی پایان هواپیمای برنامه‌های همچنین خارجی