برگزیده ها

مازندمجلس: نا همگونی تصمیمات مدیریت بحران در کرمانشاه پس از زلزله شب گذشته، خانواده ها را با مشکل مواجه کرده است.

مازندمجلس: پس از زلزله ۴.۶ ریشتری کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه تصمیماتی را در خصوص دایر بودن یا تعطیلی ادارات، مدارس، دانشگاه ها و مهد کودک های استان کرمانشاه اعلام کرد.
ادارات دایر هستند اما مهد کودک ها و مدارس تعطیل... واضح است که کار ویژه اصلی مهد کودک ها برای کمک به والدین شاغلیست که ساعاتی از روز را در محل کار به سر می برند.
تماسهای مکرر برخی از والدین کارمند با خبرگزاری مهر، نشان می دهد علی رغم اینکه پدرها و مادرهای شاغل مجبورند پس از یک خانه به دوشی از ترس زلزله، صبح اول وقت در محل کار حاضر باشند اما درب بسته مهد کودکها بچه ها را سرگردان کرده است.
علیزاده برای خبرگزاری مهر نوشته است: امروز راه رو اداره ما پر از بچه های کوچکی است نتوانستند به مهد کودک بروند.
همچنین پرویز رحیمی از کارکنان یکی از ادارات دولتی در کرمانشاه به خبرنگار مهر، گفته است: تقریبا همه همکاران ما  تا سحرگاه امروز در اتومبیلهای خود از هراس زلزله شب را بیدار مانده اند.
وی افزود: اینکه باید کارکنان دولتی سر کار خود حاضر باشند شاید اندکی قابل درک باشد اما تعطیلی مدارس و مهد کودک ها باعث شده است که خیلی از همکاران مرخصی بگیرند و اساسا در محل کار حاضر نشوند.
به گزارش مهر، ندیدن جامعه با محوریت خانواده و عدم توجه به اینکه تصمیمات می توانند به صورت سلسله وار به هم متصل باشند یکی از نکاتی است که باید به عنوان یک تجربه برای مدیریت بحران به آن نگریسته شود.
کرمانشاه ادارات مدارس اینکه زلزله باشند والدین دولتی همکاران کارکنان امروز تعطیلی مدیریت تعطیل بحران استان گزارش خبرگزاری