برگزیده ها

مازندمجلس: محمد غرضی درباره واکنش های اصولگرایان به احمدی نژاد می‌گوید: عزیزان اصولگرا دنبال این بودند که مهره ای پیدا کنند که منویات شان را انجام دهد. البته احمدی‌نژاد از همان بعد انتخابات دوره اول هم گفت که من عضو هیچ گروه و جمعیتی نیستم که اصولگرایان بهشان بر خورد.

مازندمجلس:  سید محمد غرضی فعال سیاسی درباره ادعاها و تحرکات اخیر محمود احمدی نژاد اظهار کرد:  عمل صالح این نیست که به دیگران اتهام بنزنید.تعجم از این است که عده ای در تلاش هستند که کشور را به سمت درگیری سوق دهند. از زمانی که خودم را در کشور شناختم دیدم که وجه به سمت درگیری سوق دادن در کشور خیلی قوی تر است. 
به گزارش نامه نیوزفل غرضی درباره واکنش های اصولگرایان به احمدی نژاد نیز تصریح کرد: عزیزان اصولگرا دنبال این بودند که مهره ای پیدا کنند که منویات شان را انجام دهد. البته احمدی‌نژاد از همان بعد انتخابات دوره اول هم گفت که من عضو هیچ گروه و جمعیتی نیستم که اصولگرایان بهشان بر خورد.
او افزود: به نظرم عزیزان اصولگرا می خواستند یک مهره پیدا کنند که او مهره نشد، بعدا کم کم ادعا پیدا کرد و بعد هم دشمنشان شد. معمولا شما اگر بخواهید اشخاصی را به استخدام دربیاورید، بخصوص برای استخدام سیاسی و بخواهید از استعداد یک آدم به نفع یک گروه سیاسی استفاده کنید آن چیزی که در دنیا اثبات شده است این است که این فرمول درست از آب درنمی آید.
غرضی گفت: شما که نمی توانید از حضور و ظهور گروه ها و احزاب سیاسی جلوگیری کنید این طبیعت جامعه است بالاخره اشخاص می آیند ولی نتیجه مثبت این است که مسئله ای از کشور حل شود و بهتر است هر دو جناح سیاسی کشور به جای دعواها به حل مشکلات کشور بیندیشند. 

منبع: اعتماد آنلاین
سیاسی اصولگرایان درگیری بخواهید اصولگرا استخدام عزیزان درباره جلوگیری احمدی‌نژاد احمدی