برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامي شهرستان قم گفت: با تلاش مأموران پاسگاه انتظامي کوشک نصرت، دو خانواده که در دشت کوير قم گم شده بودند، نجات يافتند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ هادی دیده ور اظهارداشت: عصر روز گذشته در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم مبنی بر این که به همراه خانواده خود و خانواده‌ای دیگر به وسیله یک دستگاه خودرو تندر ۹۰ و یک دستگاه خودرو اسپورتیج برای تفریح وارد دشت کویر قم شده و علی رغم تلاش موفق به یافتن مسیر خود نشده اند، با اعلام به پاسگاه انتظامی "کوشک نصرت" قم موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ساعات پایانی روز و نزدیک شدن به تاریکی هوا، بلافاصله اکیپی از مأموران به کویر اعزام و جست و جو برای یافتن این دو خانواده آغاز شد که سرانجام با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی این دو خانواده نجات یافتند.

سرهنگ دیده ور با بیان این که متاسفانه عده‌ای بدون هیچ آگاهی و صرفا برای تفریح وارد کویر شده، اما از خطرات احتمالی غافلند از شهروندان خواست، بدون اطلاعات و آگاهی، از کویرگردی خودداری و حتما از کسانی که به راه‌های کویر آشنایی دارند استفاده کنند.

 

خانواده مأموران آگاهی انتظامی پاسگاه تفریح سرهنگ دستگاه خودرو یافتن