برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - تسنیم نوشت: طی مراسمی که امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و فرماندهان نظامی و انتظامی هرمزگان برگزار شد، امیر دریادار دوم افشین تاشک به عنوان فرمانده قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب و ناخدا یکم مجتبی محمدی به عنوان فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش معرفی شدند.

مازندمجلس:امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه مقدم نداجا- ناوگان جنوب و همچنین فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری باید قدردان روز هفتم آذر باشیم، زیرا در این روز حماسه آفریده ‌شده است و امیدوارم بتوانیم در این شرایط مسیری را ادامه دهیم که شهدای هفتم آذر طی کردند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه حدود 12 سال در نیروی دریایی ارتش مسئولیت خطیری به عهده داشتم که لازم است از تمامی هم‌رزمانم به‌ویژه در شهر بندرعباس تشکر کنم، اظهار کرد: اگر امروز بالندگی و قدرت داریم تمامی آن به‌واسطه تلاش تک‌تک کارکنان نیروی دریایی ارتش در هرجای ایران اسلامی بوده است.
سیاری با بیان اینکه آنچه امیر اشکان و امیر آزاد امروز در ارائه عملکردشان گفتند مایه افتخار همه ماست و جای قدردانی دارد، اضافه کرد: افتخار همه ما سخنان و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری در بحث نیروی دریایی است به‌خصوص اینکه فرمودند: «امروز همه نگاه‌ها به سمت نیروی دریایی است».
وی با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش مسیری را طی کرده است که مقام معظم رهبری از آن رضایت دارد، عنوان کرد: افتخار همه ما و کارنامه خوبی که در دست داریم رضایت مقام معظم رهبری و این سرمایه‌ای مادی و معنوی برای همه ماست.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه کاری که شروع کردیم از طرح ولایت در سال 86 شروع شد، تصریح کرد: افتخار بعدی ما این است که عنوان "راه ما راه حسین است" برند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و باید آن را حفظ کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش بابیان اینکه همه ما باید یک‌مشت و قدرت باشیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که بتواند شکافی باز کند اما نظام جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که در خط رهبری حرکت کند، موفق است و در سایه همدلی و وحدت از تمامی گزندها به دور است.
در پایان این مراسم از امیر دریادار اشکان، فرمانده سابق قرارگاه مقدم نداجا- ناوگان جنوب تکریم و امیر دریادار دوم تاشک به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه مقدم جنوب معرفی شد. همچنین از امیر دریادار دوم آزاد، فرمانده سابق منطقه یکم امامت نداجا تکریم و ناخدا یکم محمدی به‌عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا معرفی شد.
27215

نیروی دریایی اینکه فرمانده نداجا رهبری معاون دریادار هماهنگ‌کننده افتخار امروز تمامی امامت قرارگاه تکریم منطقه اسلامی رضایت جمهوری معرفی به‌عنوان تصریح عنوان باشیم ناوگان سیاری همچنین مسیری داریم اشاره اشکان