برگزیده ها

مازندمجلس: افشاگر اسرار درونی آل سعود با اشاره به روند پرونده مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید، آنرا خبر ناخوشایندی برای ولیعهد عربستان دانست.

مازندمجلس:
مجتهد در توییتی با اشاره به روند پرونده مایکل فلین مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به تاثیر آن بر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان پرداخت.
وی آورده است: متهم شدن مایکل فلین در آمریکا خبر ناخوشایندی برای بن سلمان و بن زاید است. فشارها بر ترامپ در روند تحقیق مربوط به روابط مشکوک با روسیه تشدید شده و مایکل فلین تصمیم به همکاری در این زمینه گرفته است.
شایان ذکر است که «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پرونده ارتباط با روسیه متهم شد.
وی در این باره متهم به ارائه اطلاعات دروغین به پلیس فدرال آمریکا «اِف بی آی» شده است. این اتهام روز گذشته از سوی یک دادگاه کیفری در واشنگتن دی سی اعلام شده است.
فلین با حضور در دادگاهی در واشنگتن به یک مورد اظهارنظر نادرست ، ساختگی و فریبکارانه اعتراف کرد. قاضی اقرار به جرم مایکل فلین را پذیرفت و اعلام کرد که او به این علت دادگاهی نخواهد شد.
فلین سپس در بیانیه‌ای گفت: من متوجه می‌شوم کارهایی که امروز در دادگاه به آنها اشاره کرده‌ام نادرست بوده و با توجه به اعتقادی که به خدا دارم تلاشم را برای درست شدن مسائل انجام می‌دهم.
مایکل سلمان آمریکا دادگاه واشنگتن دادگاهی نادرست روسیه اعلام امنیت اشاره ناخوشایندی پرونده مشاور مجتهد ترامپ