برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و همچنین کدرشته محل‌های جدید آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۴ آذر تمدید شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تا ظهر امروز ۳۷ هزار و ۹۳۶ داوطلب در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبان برای انتخاب و ثبت کدرشته محل‌های انتخابی به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند افزود: اصلاحات جدید و دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است.

وی گفت: داوطلبانی که در روز‌های گذشته انتخاب رشته کرده اند نیز می‌توانند در مدت یاد شده برای ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

توکلی افزود: در این مرحله ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر در ۱۳۵۹ کدرشته محل پذیرش خواهند شد.

وی گفت: همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌هایی که پذیرش در آن‌ها براساس سوابق تحصیلی است نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است و نام نویسی و انتخاب این رشته‌ها نیز تا ۱۴ آذر ادامه دارد.

توکلی افزود: در دوره‌هایی که پذیرش در آن‌ها براساس سوابق تحصیلی است؛ حدود ۷۹۰۰ نفر پذیرش خواهند شد.

 

پذیرش توکلی مرحله افزود اینترنتی دوره‌هایی خواهند آن‌ها تحصیلی سوابق براساس دفترچه کدرشته خبرگزاری محل‌های انتخابی راهنمای منتشر