برگزیده ها
معرفی برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی فردوس و ممسنی
مازندمجلس: معرفی برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی فردوس و ممسنی به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این مراسم که با حضور طاهره ایبد و جمعی از مسئولان شهرستان فردوس برگزار شد، از میان 10 باشگاه با 100 عضو، پنج باشگاه به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بودند که از این میان، باشگاه «طلای تون» به‌عنوان باشگاه برتر استان به دبیرخانه مرکزی معرفی شد.

همچنین در بخش خلاقیت در خواندن کتاب، باشگاه کتاب‌خوانی «پروانه‌ها» به سرپرستی «حامد استواری»، در بخش تولید فیلم از داستان کتاب، باشگاه «دوستداران کتاب» به سرپرستی «الهه قنبریان» ور در بخش نامه به نویسنده با نقاشی، باشگاه کتاب‌خوانی «دوستان» به سرپرستی «حمیده شیرزاده»، به‌عنوان باشگاههای برگزیده معرفی شدند.
 
معرفی برگزیدگان شهرستان ممسنی  
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره ارشاد شهرستان ممسنی، با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که با حضور دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، فرماندار ممسنی، مسئولان ادارات ارشاد، مربیان باشگاه‌های کتابخوانی برگزار شد، باشگاه «سفیران کتاب» از «فهلیان»، به‌عنوان باشگاه برتر معرفی شد و به اعضای این باشگاه و دهیاران و مربیان باشگاه، لوح سپاس و هدایایی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد و باشگاه‌های «پویندگان روشنایی» و «کانون فکری کودکان و نوجوانان» شایسته تجلیل شناخته شدند.

در این مراسم همچنین نسرین صدری‌نیا از باشگاه سفیران فهلیان، به‌عنوان مربی نمونه معرفی شد. در بخش «نامه به نویسنده» و در زیرگروه کتاب خارجی، نامه حدیث رنجبر به دن گاتمن برگزیده شد و نامه زهرا حسنی به مصطفی رحماندوست نیز در بخش داخلی انتخاب شد. آیدا توکلیان نیز در بخش فیلم کوتاه، با معرفی کتاب «قصه‌های مهربانی» نوشته «مجید ملامحمدی» برگزیده شد.

در بخش خارجی، دن گاتمن و در بخش داخلی مصطفی رحماندوست به‌عنوان نویسندگان برگزیده در جام باشگاه‌های کتابخوانی ممسنی معرفی شدند و برگزیده بهترین خلاصه‌گویی نیز هانیه قادری بود. 

حسینی گفت: «در سال 96 شهرستان ممسنی یکی از چهار شهرستان استان فارس بود که با توجه عملکرد شهرستان در ترویج فرهنگ کتابخوانی، مجوز تشکیل این باشگاه‌ها را دریافت کرد و 17 باشگاه در این شهر تشکیل شد.
باشگاه معرفی شهرستان ممسنی به‌عنوان برگزیده کتابخوانی باشگاه‌های ارشاد سرپرستی مراسم خارجی فرهنگ فهلیان سفیران گاتمن مربیان داخلی رحماندوست مصطفی تشکیل نویسندگان همچنین استان مسئولان کتاب‌خوانی نویسنده برگزیدگان اداره فردوس برگزار