برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - سایت اعتمادآنلاین نوشت: نماینده سابق ولی فقیه در سپاه گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) که رهبر معظم انقلاب هم بارها به آن اشاره کرده اند، میزان در هر کسی حال فعلی او هست و آن زمان هم حضرت آقا به من نفرمودند که چرا آتش ریختید؛ فرمودند آنقدر شدید مصلحت نیست. اصل آتش را زیر سوال نبرده‌اند.

مازندمجلس:کانال تلگرامی دولت بهار نزدیک به محمود احمدی نژاد در واکنش به مصاحبه امروز مجتبی ذوالنوری نماینده قم با خبرگزاری خبرآنلاین (اینجا) نوشته است: «درپی انتشار مواضع تخریبی ذوالنور علیه دکتر احمدی نژاد، رهبر معظم انقلاب ضمن تذکر به وی فرمودند: آقای ذوالنور آتش توپخانه شما خیلی شدید است اینقدر شدید به مصلحت نیست.»

به دنبال انتشار این مطلب به نقل از رهبری، ذوالنوری در گفت‌و‌گویی تاکید می کند که این مطلب برای زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد است و مقام معظم رهبری هم اصل آتش توپخانه را زیرسوال نبردند فقط گفتند که شدت آن زیاد است.

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به بازنشر تذکری از رهبری به او، می‌گوید: اینها کارشان کار نبش قبر است؛ همیشه از زمان فاصله دارند.

نماینده قم در مجلس توضیح می دهد که این قضیه برای زمانی است که احمدی نژاد رییس جمهور بود و من حرف های تندی علیه ایشان زدم و این صحبت مطرح شد.

او درباره صحبت‌های آن سال ها تاکید کرد: در آن زمان من گفتم که جداسازی احمدی نژاد و مشایی مانند جراحی دوقلوهای به هم چسبیده است که منجر به مرگ هر دوقلو می شود. بنابراین ایشان رفته بودند گله و شکوه ای خدمت مقام معظم رهبری از بنده کرده بودند و آقا هم فقط همان یک جمله را مطرح کرده بودند؛ که آتش توپخانه‌تان زیاد است، انقدر سنگین به مصلحت نیست. نماینده سابق ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: این موضوع برای آن زمان است و اینها امروز آن را مصرف می کنند.

نماینده قم درباره دلیل این موضوع که پس از این سال ها چرا دوباره این مبحث را مطرح کرده اند می گوید: چون الان چیز جدیدی در دفاع از خود ندارند و مجبور هستند که افکارعمومی را فریب دهند و گذشته را بیاورند و مطرح کنند. زمانی که شما گذشته را برای امروز مصرف کردید که شرایطش تغییر کرده، طبیعتا انحراف و فریب افکارعمومی را در پی دارد.

ذوالنوری در پاسخ به اینکه آیا این واکنش ها نشات گرفته از انتقادات اخیری است که در عرصه سیاسی نسبت به آنها مطرح می شود؛ بیان می کند: حتما همین طور است و یکی از اهداف ممکن است همین باشد؛ به هر حال در هر کسی میزان حال فعلی اوست و من باورم همان چیزی است که در مصاحبه ها گفته ام.

نماینده قم در ادامه با اشاره به مصاحبه اخیری که با «خبرآنلاین » درباره احمدی نژاد داشته مطرح می کند: من گفتم نوع موضع گیری‌هایشان مانند افرادی است که داروی روانگردان مصرف می کنند. عالم و پیرامون خود را غیرواقعی می دانند مثلا ایشان هنوز هم ادعا می کند که هشتاد میلیون طرفدار من هستند این مشخص است که توهم است.
29215

نماینده احمدی ذوالنوری رهبری واکنش ذوالنور درباره مصاحبه تاکید اینها امروز مانند افکارعمومی اخیری گذشته زمانی موضوع خبرآنلاین میزان کارشان مجتبی انتشار توپخانه مصلحت