برگزیده ها

مازندمجلس: «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن که اکنون در ریاض به سر می برد و در هفته های گذشته بارها مردم یمن را به مبارزه با علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین دعوت می کرد، شنبه شب با چرخشی 180 درجه ای، خواستار کمک عربستان به وی شده است.

مازندمجلس: رئیس جمهوری فراری یمن با بهره برداری سیاسی از وقایع اخیر در حوادث صنعا گفت: ما از تمامی طرف ها در رویارویی با حوثی ها (انصارالله) حمایت کرده و می خواهیم صفحه جدیدی در (بحران یمن) گشوده شود.
هادی در جلسه ای که با مشاورانش در ریاض داشت، در ادامه سخنان خود مدعی شد: ما به کمک ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان بر تداوم تلاش های هدفمند خود در حمایت از مشروعیت دولت قانونی تاکید می کنیم.
وی در ادامه بار دیگر با ادعای سخنان خود افزود: خواستار تشکیل یک ائتلاف ملی گسترده هستیم که تمامی اختلافات گذشته را کنار بگذارد و تمامی گروه ها را در برابر شبه نظامیان حوثی متحد کند.صنعا پایتخت یمن از چهارشنبه گذشته شاهد درگیری های مسلحانه میان انصارالله و نیروهای هوادار علی عبدالله صالح می باشد که این امر منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای دوطرف شده است.
حمایت تمامی نیروهای گذشته ائتلاف ادامه عبدالله انصارالله سخنان