برگزیده ها
دوره تخصصی ویژه مدیران صنعت چاپ
مازندمجلس: دوره تخصصی ویژه مدیران صنعت چاپ نایب‌رئیس هیات مدیره شرکت ایران روتاتیو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:‌ دوره دوم آموزش مدیریت ویژه صنعت چاپ پس از موفقیت در برگزاری دوره اول در تابستان 1396 از دی ماه آغاز می‌شود و تا 12 بهمن ماه امسال ادامه دارد.
 
شاهین اسفرجانی، ادامه داد:‌ این دوره توسط دکتر خدایار صادقی با پنج مبحث اصلی مدیریتی شامل مدیریت رنجیره تأمین، مدیریت کیفیت،‌ مدیریت عملکرد و بهره‌وری، مدیریت موجودی (انبار) و مدیریت تعمیر و نگهداری ارائه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه امروز ایران به سمت بهبود اقتصاد و تجارت جهانی پیش می‌رود،‌ عنوان کرد: بخش‌های صنعتی ایران و از جمله صنعت چاپ و بسته‌بندی، به اين باور رسيده‌اند كه فقط تأكيد بر توسعه ظرفیت تولید و ارائه خدمات، چاره‌ساز نیست و موفقیت در تحقق استراتژی‌های رقابتی، در گروی افزایش كارايي و اثربخشی توليد است. 
 
اسفرجانی با اشاره به تفکر نادرست مدیریتی در کشور، افزود: تفکر غالب در میان مدیران صنایع کشور آن است که علاوه بر بکارگیری فناوری‌های مدرن و پیشرفته روز، برای نوسازی خطوط تولید، سیستم‌های مدیریتی حاکم بر فرایندهای عملیاتی ، پشتیبانی و مدیریتی واحدهای صنعتی نیز مطابق با استانداردهای جهانی و پایاپای کشورهای پیشرو صنعتی، اصلاح و به‌روز شود.
 
وی تاکید کرد‌: با توجه به اینکه فناوری و دانش، دو بال جدایی‌ناپذیر موفقیت هستند، یادآور شد:‌ در این شرکت در تلاش است بستر آموزشی مناسب برای مدیرانی که به دنبال پیشرفت‌های اساسی و مطمئن در زیرساخت‌های مدیریتی کسب و کار خود هستند ایجاد کند و در گامی جدید، فضای آموزشی مناسب را برای ارائه خدمات آموزشی به مدیران صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران فراهم کند.
 
به گفته وی، ارتقای دانش مدیران صنعت چاپ، منجر به سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در صنعت نیز خواهد شد، زیرا دانش مدیریت نیز همچون تکنولوژی نیازمند سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری در یادگیری و ارتقای دانش سازمانی، نقش موثری در موفقیت مراکز چاپی خواهد داشت.
مدیریت مدیریتی موفقیت مدیران آموزشی صنعتی ادامه مناسب ارتقای سرمایه‌گذاری خدمات ارائه اینکه بسته‌بندی تولید جهانی