برگزیده ها

مازندمجلس: رییس قوه‌ قضاییه گفت: در درون کشور کسانی علیه قوه‌ قضاییه و مسئولان این دستگاه دروغ‌هایی را می گویند، آقایی که در چند دقیقه صحبت کردند و از مسئولان سابق بوده، 50 حرف خلاف واقع علیه قوه‌ قضائیه گفته است.

مازندمجلس: آیت‌ الله صادق آملی لاریجانی در همایش بسیج حقوقدانان گفت: بر حسب شرع و قانون اساسی قوه‌ قضائیه مسئولیت سنگینی دارد و قانون اساسی نیز نظارت های عمده ای را بر دوش این قوه قرار داده از جمله احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم که از وظایف سنگینی است که بر عهده قوه‌قضائیه گذاشته شده است؛ بنابراین دستگاه قضایی رکن مهم و اثرگذاری است و تخریب رکن این نظام چه معنایی دارد؟ شما هجمه‌ها را ببینید.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که شما هر چقدر قاطعانه بایستید هجمه‌ها بیشتر می شود. ایشان یک بار در دیدار با مسئولان قضایی بیان کردند که این هجمه‌ها ثمره ایستادگی تان است، دشمن بیرونی کار خودش را می کند، تخریب ها بوده و حالا هم هست، در حالی که جمهوری اسلامی به لحاظ اجرای همین حقوق بشر از تمام منطقه پیشتازتر است؛ چرا که ما در منطقه کشورهایی را داریم که در طول عمر حکومت شان رای گیری ندیده‌اند. این در حالیست که در جمهوری اسلامی هر دو سال یک بار انتخابات داریم، در بحرین نیز مردم برای داشتن حق رای می جنگند.
رئیس دستگاه قضایی تاکید کرد: در درون کشور کسانی علیه قوه‌ قضائیه و مسئولان دستگاه قضایی دروغ‌هایی را می گویند و این دستگاه را تخریب می کنند. آقایی که در چند دقیقه صحبت کردند و از مسئولان سابق بوده، 50 حرف خلاف واقع علیه قوه‌ قضائیه گفته است، چرا؟ متاسفانه توجه نمی‌کنند که خیانت به جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: انسان ادعای مردمی و پشتوانه مردمی داشته باشد و اینطور از پشت به نظام جمهوری اسلامی خنجر بزند، آیا این قابل قبول است؟
در حال تکمیل...
قضایی دستگاه جمهوری اسلامی تخریب مسئولان هجمه‌ها قضائیه مردمی ادعای انسان منطقه داریم پشتوانه اساسی سنگینی قانون اینطور قضاییه