برگزیده ها
مزدوران کشورهای اطراف که از تمدن بویی نبردند/ داعش و النصره ساخته و پرداخته غربی‌ها هستند

مازندمجلس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که مزدوران کشورهای اطراف از تمدن بویی نبردند، گفت: آنان یا کشورهای بدوی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند، ما را متهم می‌کنند.

مازندمجلس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که مزدوران کشورهای اطراف از تمدن بویی نبردند، گفت: آنان یا کشورهای بدوی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند، ما را متهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در همایش طلوع حقیت گفت: کسانی که مدعی اسلام هراسی هستند با حمایت از گروه‌هایی مانند داعش نمی‌خواهند حقیقت نورانی اسلام شناخته شود و آقا نیز در نامه‌شان به جوانان غربی اعلام کردند به مدارک اصلی اسلام یعنی قرآن مراجعه کنید تا به حقیقت اسلام پی ببرید.

وی افزود: غربی‌ها کارشان استثمار است. آبادی کشورهای غربی نتیجه استثمار آنها از کشورهای فقیر و کم بضاعت است و در این راه تکنولوژی را به خدمت گرفته‌اند و می‌خواهند فرهنگ منحط‌شان را بر کشورهای دیگر احاطه دهند و فرهنگ آنها را نابود کنند.

 رییس دفتر رهبری با اشاره به سخنان ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی اظهار داشت: چه کسانی نمی‌دانند که داعش النصره و... ساخته و پرداخته غربی‌ها است. در مبارزات انتخاباتی‌شان هم به این مساله اشاره کردند. کجا سابقه دارد که با سر کودکان فوتبال بازی کنند و افراد را در قفس زنده بسوزانند. آنها با این کارها می‌خواهند اسلام هراسی کنند

محمدی گلپایگانی ادامه داد: متاسفانه مزدوران کشورهای اطراف که از تمدن بویی نبردند با کشورهای بدوی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند ما را متهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از خیانت‌های کشورهای غربی جدا کردن جوانان از خانواده‌هایشان است، تصریح کرد: شش هزار جوان را برای عملیات‌های انتحاری از خانواده‌هایشان جدا کردند که البته اکثرشان هم کشته شدند که این جنایتی تاریخی است.

کشورهای اسلام نبردند غربی‌ها اطراف محمدی گلپایگانی مزدوران استثمار جوانان می‌خواهند خانواده‌هایشان حقیقت مبارزات اشاره فرهنگ خودشان پرداخته ساخته النصره رهبری الاسلام کسانی نمی‌کنند هراسی