برگزیده ها

مازندمجلس: سایت‌های هسته‌ای و سکوهای پرتاب موشکی شبیه‌سازی شده کره‌شمالی توسط شش جنگنده رادارگریز اف-‌۲۲ رپتور آمریکا همزمان با حمله آنها علیه رژیم کیم جونگ اون هدف گرفته می‌شود.

مازندمجلس:
به نوشته روزنامه اکسپرس انگلیس، جنگنده‌های مذکور برای شرکت در رزمایش هوایی مشترک سئول و واشنگتن و قدرتنمایی علیه کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی وارد کره‌جنوبی شدند. این جنگنده‌ها قادرند اهداف مشخص شده را با دقت بالایی هدف قرار دهند. این اولین باری خواهد بود که شش جنگنده اف‌-۲۲ رپتور به صورت همزمان بر فراز کره‌جنوبی به پرواز درمی‌آیند.  
آمریکایی طرح‌هایی برای اعزام جنگنده‌های اف-۳۵ای و اف-۳۵بی، هواپیماهای جنگنده اف-۱۶سی و سایر موارد از جمله تعداد نامشخصی از بمب‌افکن‌های بی‌-۱بی دارند. نیروی هوایی کره‌جنوبی هم جنگنده‌های اف-۱۵کی و اف-۵ به این رزمایش اعزام خواهد کرد.
این متحدان در اکتبر برای توسعه استقرار تجهیزات استراتژیک آمریکا برای توقف تهدیدهای موشکی و هسته‌ای کره‌شمالی توافق کردند. این تحولات پس از آن صورت می‌گیرد که کره‌شمالی چهارشنبه گذشته یک موشک بالستیک قاره‌پیمای جدید پرتاب کرد که به گفته سئول قادر است ۱۳ هزار کیلومتر را طی کند.
پیونگ‌یانگ پس از آن اعلام کرد به یک "نیروی هسته‌ای کامل" تبدیل شده است و با فاصله چند دقیقه از آن، کره‌جنوبی هم یک پرتاب موشکی انجام داد. کره‌شمالی غالبا مانورهای نظامی آمریکا و کره‌جنوبی را به عنوان یک تمرین جنگی برای یک حمله محکوم می‌کند اما سئول و واشنگتن تاکید دارند که این تحرکات ماهیت تدافعی دارد.
کره‌شمالی کره‌جنوبی رزمایش جنگنده‌های آمریکا موشکی نیروی پرتاب دارند هسته‌ای جنگنده هوایی واشنگتن تمرین اعزام