برگزیده ها
خسروتاج:هدف ما نهایی کردن نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران با اسپانیا است

مازندمجلس: مادرید- ایرنا- «مجتبی خسروتاج» قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران هدف اصلی‌ سفرش به اسپانیا را نهایی کردن نقشه راه همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی با اسپانیا خواند.

مازندمجلس: خسروتاج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مادرید گفت: از ماه ها پیش در مذاکراتی که با طرف مقابل در کشور اسپانیا بر روی توسعه و تعمیق روابطمان داشتیم ، توافق کرده بودیم که نسبت به تدبیر یک نقشه راه همکاری های اقتصادی دو کشور ایران و اسپانیا با طرف های اسپانیایی بنشینیم و آنها را نهایی بکنیم.
وی افزود : در طی‌ چند ماه گذشته ، مدیران و کارشناسان دو کشور روی این متون کار کردند و امیدواریم که روز دوشنبه بتوانیم نسبت به نهایی کردن متن نقشه راه همکاری های اقتصادی ایران و اسپانیا توافق کنیم.
قائم مقام وزیر که یکشنبه شب در راس یک هیأت 60 نفره وارد مادرید شد، تصریح کرد: عصر دوشنبه با مدیر شرکت ثسثه (CESCE ) که شرکت بیمه اعتباری صادرات اسپانیا است ، جلسه ای خواهیم داشت و امیدواریم که توافقات ما منجر به امضا یک یادداشت تفاهم شود.
وی ابراز داشت: به هر حال در دو روز اقامتی که در اسپانیا داریم ، سعی‌ می‌ کنیم که روابط کاربردی دو کشور ایران و اسپانیا را با مقامات اسپانیا مطرح کنیم.
شبک**اروپام *4*491**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

اقتصاد

همكاري هاي اقتصادي

اسپانيا

اسپانيا و ايران

اسپانیا نهایی اقتصادی همکاری دوشنبه اسپانيا امیدواریم مادرید خسروتاج توافق