برگزیده ها

مازندمجلس: عضو ارشد جبهه پيروان خط امام و رهبري اهداي سكه به باهنر از سوي دولت دهم را تكذيب كرد.

مازندمجلس: محسن کوهکن عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره رفتارهای این روزهای احمدی‎نژاد که سبب انتقاد چهره‎ها و جریانات اصلاح‎طلب از اصولگرایان شده گفت: ما به دوستانی که چنین نظری دارند می‎گوییم که احمدی‎نژاد در اولین دوره‎ای که کاندیدای انتخابات ریاست‎جمهوری شد نامزد اصولگرایان نبود و در آن مقطع علی لاریجانی گزینه مورد حمایت اصولگرایان در انتخابات سال 84 بود.
به گزارش نامه ینوز وی تاکید کرد: اولین اقدامات خلاف قانونی که از سوی احمدی‎نژاد صورت گرفت با مخالفت اشخاص حقیقی و حقوقی در مجموعه اصولگرایان صورت گرفت از این رو کسی نمی‎تواند موضع‌گیری و روشنگری افرادی چون باهنر را فراموش کرد.
عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: اینکه در شرایط فعلی برخی دوستان می‎گویند اصولگرایان باید در این مقطع عذرخواهی کنند قطعا این صحبت‎ها شائبه جناحی دارد چرا که اگر قرار باشد مواضع یک جریان مورد بررسی قرار گیرد از این رو اگر یک مجموعه بیطرف مواضع و رویکردهای اشخاص حقوقی و حقیقی را درباره دولت نهم و دهم جمع‎آوری و ارزیابی کند به خوبی متوجه نقدهای اصولگرایان به دولت گذشته خواهد شد لذا طرح مباحثی چون حمایت صرف اصولگرایان از احمدی‎نژاد پایه و اساسی ندارد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به اقدامات صورت گرفته از سوی احمدی‎نژاد و همراهانش توجه کرد تاکید کرد: بی‎توجهی به این جریان در مقطع فعلی بهترین رویکرد است چرا که جریان انحرافی هیچ عقبه فکری در جامعه ندارد و بنده براین باروم که این حرکات ناپخته و نسجیده آقایان مانند نیت گنجشگی است که برروی درختی نشسته بود و به درخت می‎گفت خودت را بگیر من می‎خواهم بپرم و درخت گفت همانطور که من نشستن تو را متوجه نشدم بلند شدن تو را هم نخوام فهیمد.
کوهکن خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی بعضا افرادی حضور داشتند که فکرمی‎کردند دارای وزنه بالایی هستند و می‎توانند به نظام تنه بزنند ولی از این موضوع غافل بودند که خودشان ایزوله شدند از این رو معتقدم نباید به این مسائل بیش از این پرداخته شود.
وی درباره ماجرای سکه‎های دولت دهم به برخی از مقامات کشورمان از جمله محمدرضا باهنر گفت: باهنر یک چهره سیاسی است که سابقه حضور در چندین دوره مجلس را داشته است از این رو طرح موضوعاتی چون اهدای سکه‎های طلا به وی از سوی احمدی‎نژادی‌‎ها بدون شک صحت نداشته و کسانی که باهنر را می‏شناسند با شنیدن این جمله تنها به یک لبخند اکتفا می‏کنند.
عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه اظهارات برخی از چهره‏های سیاسی مبنی بر اینکه احمدی‎نژاد در دفتر باهنر رشد و پرورش پیدا کرده است صحت ندارد گفت: واقعیت این است که در انتخابات مجلس هفتم و شورای شهر دوره دوم شورای هماهنگی نیروهای انقلاب با هدایت حجت‎الاسلام ناطق نوری شکل گرفت و برخی از طیف‎های اصولگرایان در این شورا فعال بودند و در آنجا احمدی‎نژاد به عنوان یک عضو معمولی شرکت می‎کرد.
نماینده مردم لنجان در مجلس تاکید کرد: احمدی‎نژاد از همان ابتدای امر در جریان مسائل اصولگرایی اهل تک‎روی بود و بالاترین دلیل این امر این بود که احمدی‎نژاد در نشست‎های انتخاباتی سال 84 که اصولگرایان برای اجماع‎نظر برگزار می‎کردند شرکت نمی‎کرد و حتی بعدها نیز مواضعی را علیه رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب یعنی حجت‎الاسلام ناطق نوری اتخاذ کرد.
کوهکن اظهار کرد: احمدی‎نژاد در دوران ریاست‏‎جمهوری نیز عمده دوستان خود در شهرداری را به کار گرفت همان دوستانی که امروز به خاطر رفتارهای سخیف آقایان از همراهی با آنها اجتناب کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی باهنر را بشناسد به خوبی می‏داند که وی اهل رفیق‎بازی نیست و زندگی وی نیز روشن و شفاف است از این رو به نظر می‎رسد برخی جریانات سیاسی به دنبال خطای احمدی‎نژاد به دنبال اهداف دیگری هستند که باید به آنها نصحیت کنم که نباید دنبال این رویه باشند چرا که این امر به ضرر خود آنها تمام می‎شود و گرفتاری آنها را بیشتر خواهد کرد.
عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری خطاب به اصلاح‎طلبان گفت: چطور وقتی یکی از اعضای شما که در دولت اصلاحات مدیرکل یک وزارتخانه بود و اظهاراتی را علیه امام خمینی(ره) زد بخشی از شما گفتید این فرد نظر شخصی خود را گفته است و به ما ارتباطی ندارد از این رو زمانی که یک فرد و گروهی از یک جریان اشتباه و خطایی مرتکب شود بدترین خیانتی که ما می‎توانیم انجام دهیم این است که این تخلف را سیاسی کنیم از این رو هرکسی از هر جریان سیاسی تخلفی کرده که باید محکمه قضایی به آن رسیدگی کند همه باید پای آن باشند و فارغ از گرایش سیاسی خود در این زمینه عمل کنند.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این که دو نفر از دولتمردان سابق با احضار به دادگاه فضاسازی کنند درست نیست و مردم نسبت به آن توجهی نخواهند کرد از این رو بهتر است این افراد نیز اجازه دهند تا روند قضایی طی شود لذا اینکه گفته شود ما اصلا دستگاه قضایی را قبول ندارم نشان از خوی دیکتاتوری است و مبنای دیگری ندارد چون در سیستم قضایی ما همه راهکارها برای اعتراض و تجدیدنظر در احکام صادره وجود دارد.
کوهکن در پایان تاکید کرد: اینکه هرکسی ازهرجریان فکری به محض اینکه دستگاه قضایی وی را احضار کند به جای اینکه بی‎سروصدا در محکمه حضور پیدا کند و از خودش منطقی و معقول دفاع کند به مسائل حاشیه‎ای بپردازد ناشی از ضعف است و بنده واقعا افسوس خوردم که 8 سال سرنوشت اداره مملکت و امور اجرایی کشور در دست چنین افرادی بود از این رو امیدوارم خداوند عاقبت ما را ختم به خیر کند.
احمدی‎نژاد اصولگرایان اینکه باهنر سیاسی جریان ندارد تاکید قضایی شورای پیروان رهبری کوهکن نماینده خاطرنشان دنبال افرادی انتخابات درباره مسائل نباید لنجان اسلامی هماهنگی سکه‎های دیگری محکمه احضار دستگاه هرکسی باشند انقلاب حجت‎الاسلام نیروهای دوستان اولین حمایت دوستانی جریانات رفتارهای اقدامات اشخاص مواضع متوجه مجموعه حقوقی حقیقی آقایان