برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران، مکانی جدید برای نصب هواکش مترو در خیابان کارگر را پیشنهاد خواهد کرد.

مازندمجلس:

محسن هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به موضوع نصب هواکش در مجاورت ساختمان موزه فرش در خیابان کارگر اظهار کرد: چندی پیش یکی از اعضای شورای شهر تهران تذکری را در رابطه با نصب هواکش ایستگاه مترو در مجاورت موزه فرش به شرکت مترو تهران و سازمان میراث فرهنگی ارائه کرد.

وی افزود: پس از این تذکر، میراث فرهنگی استان تهران تاکید کرد که اجازه نصب این هواکش را در مقابل ساختمان موزه نخواهد داد و باید مکان این هواکش تغییر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شورای شهر در رابطه با چرایی احداث هواکش در مجاورت موزه فرش اظهارکرد: با پیگیری‌هایی که از سوی اعضای شورای شهر تهران صورت گرفت، مشخص شد از قبل هم قراره نبوده که هواکش در این محل نصب شود.

هاشمی رفسنجانی از در نظر گرفتن مکانی جدید برای هواکش مترو در محدوده خیابان کارگر خبرداد و خاطرنشان کرد: از سوی کمیسیون تخصصی شورا، مکانی جدید برای هواکش مترو در نظر گرفته خواهد شد و در این زمینه از شرکت مترو تهران می‌خواهیم طبق نظر شورا عمل کند.

وی با بیان اینکه " با تعامل، مشکل نصب هواکش در مجاورت موزه فرش را حل خواهیم کرد" گفت: نصب هواکش سبب ایجاد حاشیه برای مدیریت شهری نشده و ما با تعامل این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آینده نصب هواکش ایستگاه مترو در محل دیگری انجام شود.

هواکش تهران شورای مجاورت مکانی تاکید میراث رابطه ایستگاه گرفته خواهیم تعامل اسلامی فرهنگی ساختمان گرفتن احداث اجازه هاشمی رفسنجانی کارگر خیابان اشاره اعضای