برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ماجراجوئی‌های احمدی‌نژاد و یارانش در نفی اختیارات قانونی قوای سه‌گانه جز تضعیف وحدت ملی و افزایش آسیب‌پذیری نظام هیچ نتیجه‌ای ندارد.

مازندمجلس:کمال‌الدین پیرموذن تخلفات حاد مالی سنگین احمدی نژاد و یاران اندک نزدیکان وی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این تخلفات همه آن ادعاها و مظلوم نمایی‌ها را یکسره به زیر سوال برده است و افکار عمومی خواهان اجرای قانون در حق همه مواضع و عملکرد رئیس جمهور سابق و یاران اوست.

نماینده سابق اردبیل در مجلس تصریح کرد: بدون تردید نحوه برخورد احمدی‌نژاد به پرونده‌های تخلفات دولت ایشان محک متقنی برای پایبندی وی به میزان عدالت گستری و دوری از تبعیض در کشور می‌باشد.ملت حق طلب ایران از صاحب‌منصبان قضایی و مقننه که با سختی و مرارت و تحمل سخنان ناروا و علیرغم همه موانع، کارشکنی و جوسازی، تهیه گزارش و به تخلفات رسیدگی می‌کنند قدردان هستند.

وی افزود: انتظار می‌رود قوه قضاییه برای جلوگیری از ایجاد هر گونه شائبه در اذهان عمومی با ارجاع پرونده‌های احمدی‌نژاد و یاران وی به قاضی عادل که از مظان هرگونه گرایش‌های احتمالی به دور باشد زمینه رسیدگی قانونی منصفانه و سریع را فراهم و نیز به منظور پیشگیری از تشویش افکار عمومی دادگاه به طور علنی برگزار گردیده و برای آگاهی کامل ملت ایران جریان آن از رسانه ملی پخش گردد.

پیرموذن ادامه داد: احمدی‌نژاد و یاران وی همانگونه که مداحی‌های شیرین را مغرورانه می‌نوشیدند باید تاب تحمل شنیدن حقایق و اجرای قانون در حقشان را نیز داشته باشند. به نام عدالت زهر در کام حقیقت ریختند و رد صلاحیت و پایمال شدن حقوق اجتماعی و شهروندی بسیاری را کلید زدند فرصت طلایی درآمد افسانه‌ای نفت را در کشور سوزاندند و با تکیه غیرقانونی بر درآمد نجومی نفت توانسته است کارهای خود را سامان و ناکارآمدی خود را با آن بپوشاند.

وی افزود: متذکر می‌شوم دیگر امکان اینکه احمدی‌نژاد و بخش‌هایی از حاکمیت بدون توجه به اخطارها و نصایح دلسوزانه بخواهند همچون گذشته مطابق میل و سلیقه خود عمل کنند وجود ندارد و هشدار می‌دهم تداوم حرکات و سیاست‌های فراقانونی و خود حق‌پندارانه و ماجراجویانه وی و یاران اندکش و نفی اختیارات قانونی قوای سه‌گانه جز تضعیف وحدت ملی و افزایش آسیب‌پذیری نظام در برابر تهدیدهای خطیر کنونی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

پیرموذن گفت: احمدی‌نژاد باید از خود حق‌پنداری مطلق دست برداشته و به جای محکوم کردن دیگران و انگ و برچسب زدن‌ها اجازه بدهند صاحب‌منصبان کشوری به درد واقعی مملکت برسند.حاکمیت قانون، شعار و خواست مردم کشورمان در سال‌های اخیر بوده و از قوا و نهاد های حاکم انتظار می رود که در پاسخ گویی به این خواسته بحق احاد ملت، جز بر مدار قانون عمل ننمایند.

27214

احمدی‌نژاد یاران قانون عمومی تخلفات انتظار قانونی درآمد حاکمیت افزود پیرموذن عدالت افکار اجرای پرونده‌های صاحب‌منصبان رسیدگی