برگزیده ها

مازندمجلس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی یکشنبه شب از کشورهای اروپایی و نمایندگان کنگره آمریکا خواست فرصت را برای آنچه به گفته وی «اصلاح نقائص برجام» است غنیمت بشمارند.

مازندمجلس:
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای اروپایی و نمایندگان کنگره آمریکا خواست از فرصت فراهم‌شده توسط اقدامات برجامی «دونالد ترامپ»، رئیس‌‌جمهور آمریکا برای اصلاح آنچه به ادعای وی «نقائص فاحش» این توافق هسته‌ای است، استفاده کنند. 
به نوشته وبگاه «فروارد»، نتانیاهو یکشنبه شب در یک سخنرانی ویدئویی در همایش سالانه «سابان»، گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ، فرصتی برای اصلاح نقائص فاحش برجام فراهم کرده است.»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «من از شما در محافل سیاست‌گذاری می‌خواهم به تصمیم‌سازان در پایتخت‌های اروپا و کنگره کمک کنید تا از این فرصت بهره بگیرند.»
ترامپ در یک سخنرانی در ماه اکتبر از تأیید پایبندی ایران به مفاد برجام خودداری کرد و سرنوشت این توافق هسته‌ای را به کنگره، نهاد قانونگذار در آمریکا محول کرد.
اقدام ترامپ به قانونگذاران آمریکایی 60 روز فرصت داد تا درباره سرنوشت برجام تصمیم بگیرند. این تاریخ، کمتر از دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و قانونگذاران آمریکایی بر سر یک دو راهی برای ایجاد تغییرات در برجام و خارج شدن از آن تصمیم بگیرند. 
وی در بخش دیگری از ادعاهای خود بار دیگر به تکرار اتهامات درباره مسئله سوریه پرداخت و گفت: «به ایران اجازه نخواهیم داد خودش را از لحاظ نظامی در سوریه تثبیت کند.»
ترامپ برجام کنگره آمریکا نتانیاهو درباره بگیرند قانونگذاران سرنوشت تصمیم سوریه سخنرانی آمریکایی اصلاح نخست‌وزیر اروپا صهیونیستی نقائص توافق هسته‌ای