برگزیده ها
پروانه استاندارد 619 فراورده در استان تهران ابطال و تعلیق شده است

مازندمجلس: تهران - ایرنا - اداره کل استاندارد استان تهران از ابطال و یا تعلیق مجوز استاندارد 619 فرآورده و کالای تولیدی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استاندارد استان تهران، درهمین ارتباط پروانه استاندارد 32 فراورده نیز طی یک ماه گذشته به دلیل عدم احراز شرایط استاندارد در این استان باطل شد.
براساس این گزارش، صندلی دندانپزشکی با نام تجارتی صنایع دندانپزشکی گاایران، وسایل پخت‌و‌پز گازسوز خانگی با نام تجاری میشا، اجاق‌گاز رومیزی ساده و اجاق‌ گاز پلوپز با نام تجارتی نگین‌راد، آبگرمکن‌های برقی مخزن‌دار خانگی(ذخیره‌ای) با نام تجارتی گرم‌آوران و TIWAN از جمله کالاهایی هستند که پروانه استاندارد آنها باطل شده است.
همچنین، شیرمخلوط بهداشتی اهرمی مکانیکی با نام‌های تجارتی افیار، عامرکو، کاشانه، لسگه، طالع، آتیه، قهرمان و شیرآلات بهداشتی کلاسیک با نام تجارتی قهرمان و ضربه‌گیر آسانسور( بافر) با نام تجارتی ال سن از دیگر محصولاتی است که پروانه استاندارد آن باطل شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم :فرانک عابدنژاد - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/1735**1625

اقتصاد

استاندارد

استان تهران

ابطال مجوز

استاندارد تجارتی استان پروانه تهران خانگی بهداشتی انتشار قهرمان گزارش فراورده ابطال ایرنا دندانپزشکی