برگزیده ها
ابراهیم اصغری ناگفته های «اشنوگل» را افشا می کند
مازندمجلس: جلسه نقد و بررسی فیلم «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری با حضور تعدادی از عوامل فیلم ۱۳ آذر ماه در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

به گزارش هنرنیوز، در جلسه پرسش و پاسخ اکران فیلم اشنوگل که ۱۳ آذر ماه در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود تهیه کننده فیلم به ناگفته های تولید و اکران این اثر دفاع مقدسی خواهد پرداخت.

در داستان این فیلم آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده ...

برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی و لویک زاکاریان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسندگان: ابراهیم اصغری، مهدی محمدی، بازنویسی فیلمنامه: هادی حاجتمند، علی سلیمانی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، صدابردار: مهران ملکوتی، تدوین: حسین حشمت نیا، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیران تولید: مریم صفایی، ابوالفضل حاجتمند، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: جواد اصغری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: جواد علیزاده، منشی صحنه: محبوبه نظری، گروه کارگردانی: سالومه میرسعید، هاشم مسعودی، گروه صحنه و لباس: مهدی آفتابی، مرتضی مربی.
اشنوگل اصغری دانشگاه حاجتمند ابراهیم اکران برگزار محمدرضا فرهنگیان تولید کارگردانی ناگفته سلیمانی عوامل