برگزیده ها
صرف ۲ میلیون دلار پول دیجیتال برای خرید گربه‌های مجازی در چند روز

مازندمجلس: استفاده از پول های دیجیتال مانند بیت کوین برای انجام خریدهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و در تحولی جدید از این ارزها برای خرید گربه های مجازی به ارزش 2 میلیون دلار استفاده شده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، صرف این حجم از پول برای خرید گربه های مذکور در جریان بازی CryptoKitties ، باعت تعجب کارشناسان شده است؛ به خصوص که مدت زیادی از عرضه  بازی مذکور نمی گذرد.

کاربران می توانند این گربه های مجازی را در مزایده های آنلاین خریداری کنند یا برای طراحی آنها به طور شخصی تلاش کنند.

ارزهای مجازی در سال های اخیر بسیار رونق گرفته اند و بسیاری از کاربران در اینترنت از آنها برای خرید و فروش استفاده می کنند.

استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی در بازی CryptoKitties در ساعات گذشته به اوج خود رسیده و نقل و انتقالات انجام شده در شبکه Ethereum این مساله را نشان می دهد. بررسی ها نشان می دهد 14 درصد از کل نقل و انتقالات ارزهای مجازی در شبکه یادشده مربوط به بازی CryptoKitties است. تعداد کل گربه های مجازی خرید و فروش شده برای این بازی هم به 18155 مورد رسیده و برای این کار نزدیک به دو میلیون دلار پرداخت شده است که نشان می دهد ارزش هر گربه از 80 دلار فراتر می رود. گران ترین گربه های مجازی معامله شده در این بازی تا 117712 دلار هم ارزش داشته اند.

آ

مجازی CryptoKitties ارزهای رسیده انتقالات استفاده کاربران مذکور میلیون