برگزیده ها
انتقاد از عملکرد مسئولان ربطی به اصل نظام ندارد

مازندمجلس: معاون اجرایی دولت دهم در مورد جلسه امروز بازپرسی خود توضیحاتی ارائه کرد.

مازندمجلس: معاون اجرایی دولت دهم در مورد جلسه امروز بازپرسی خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید بقایی بعد از پایان اولین جلسه بازپرسی خود در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه، گفت: احضاریه در رابطه با تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب بود. آنها صحبت‌های علیه قوه قضائیه را تبلیغ علیه نظام تلقی کردند.

معاون اجرایی دولت دهم ادامه داد: بحث ما این است که آقایان باید ثابت کنند ما ضد نظام هستیم. ما خودمان را سرباز انقلاب می‌دانیم. نظام مقدس جمهوری اسلامی ارجح‌تر است و باید بین شخصیت‌ها و افراد تفکیک قائل شویم. اگر اعتراض به عملکرد مسئولان قوه‌قضاییه می‌شود ربطی ندارد که خودشان را به اصل نظام ربط دهند. هر مسئولی نقاظ ضعف و قوتی دارند و این اشتباه است که بخواهیم باب انتقاد را در کشور بیندیم.

جوانفکر نیز که در این جلسه بازپرسی به عنوان متهم دیگر این پرونده حضور داشت، اظهار کرد: ما اصلا رسانه‌ای نداریم که انتقاد کنیم. یک کانال تلگرامی داریم.

بقایی نیز گفت: ما می‌گوییم دادگاه ما را علنی برگزار کنید تا مردم از اتهامات ما مطلع شوند. چرا دادگاه را غیر علنی می‌کنید؟ مگر قانون اساسی این اجازه را نداده است؟

وی در رابطه با پرونده حیدری مسئول سایت بهار گفت: پرونده او در دادسرا در حال رسیدگی است.

بقایی ادامه داد: جلسات بازپرسی همچنان ادامه دارد.  ما حرفمان را می‌زنیم چراکه این انقلاب را دوست داریم. اجازه نمی‌دهیم افرادی انقلاب را مصادره کنند. رهبری هم بارها روی آن موضوع تکیه کردند.

بقایی در پاسخ به این سوال که آیا رای دادگاه قبلی به شما ابلاغ شده است، اظهار کرد: هنوز خبری نیست. اما اگر اعلام شود همانند مارتین لوتر عمل می‌کنیم.

بقایی بازپرسی پرونده ادامه دادگاه انتقاد انقلاب داریم اجازه اظهار رابطه مسئولان عملکرد ندارد معاون اجرایی تبلیغ